قیمت دلار در صرافی ها به ۳۸ هزار و ۷۸۸ ریال و ارزش سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۱۱ میلیون و ۳۵۷ هزار ریال رسید.

فعالان بازار ارز و سکه امروز (سه شنبه) شاهد کاهش قیمت دلار و برخی سکه های طلا در بازار بودند به طوری که قیمت دلار در صرافی ها به ۳۸ هزار و ۷۸۸ ریال و ارزش سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۱۱ میلیون و ۳۵۷ هزار ریال رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، قیمت دلار آمریکا در بازار آزاد نسبت به آخرین معامله انجام شده دیروز، ۱۵۵ ریال کاهش نشان می دهد.
مبادله یورو نیز امروز به ۴۲ هزار و ۱۵۷ ریال در زمان مخابره این خبر رسید که نسبت به آخرین معامله انجام شده دیروز ۱۸۰ ریال رشد ارزش را ثبت کرده است.
قیمت فروش هر پوند انگلیس نیز امروز در سامانه سنا ۴۹ هزار و ۲۸۰ ریال ثبت شده است که نسبت به دیروز ۸۰ ریال افزایش نشان می دهد.
این در حالی است که تارنمای اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران قیمت هر دلار را ۳۸ هزار و ۹۱۰ ریال و قیمت هر یورو را ۴۲ هزار و ۲۴۰ ریال ثبت کرده است.

تحولات بازار سکه
برپایه این گزارش، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم تا زمان مخابره این خبر بدون تغییر قیمت ۱۱ میلیون ۲۰۰ هزار ریال و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۶ هزار ریال کاهش ۱۱ میلیون و ۳۵۷ هزار ریال فروخته شدند.
در معاملات امروز هر قطعه نیم سکه بهار آزادی بدون تغییر نسبت به دیروز به قیمت پنج میلیون و ۹۶۰ هزار ریال فروش رفت، اما ربع سکه با کاهش ۱۰ هزار ریالی به قیمت سه میلیون و ۹۰ هزار ریال به خریداران عرضه شد.
قیمت سکه گرمی نیز با ۱۰ هزار ریال افت امروز یک میلیون و ۹۱۰ هزار ریال به فروش رسید.
اتحادیه طلا قیمت اونس جهانی طلا را با ۶ دلار و ۴۰ سنت افزایش نسبت به دیروز یک هزار و ۱۷۱ دلار و ۵۰ سنت و قیمت طلای ۱۸ عیار را یک میلیون و ۱۲۳ هزار و ۴۱۰ ریال برآورد کرده است.
معاملات بازار ارز و سکه تا ساعت ۱۸ هر روز ادامه دارد و در بین ساعت ۱۳ تا ۱۴ به اوج می رسد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=87964
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آرامش در بازار سکه و کاهش نرخ دلار در بازار آزاد
آرامش در بازار سکه و کاهش نرخ دلار در بازار آزاد
آرامش در بازار سکه و کاهش نرخ دلار در بازار آزاد
آرامش در بازار سکه و کاهش نرخ دلار در بازار آزاد
آرامش در بازار سکه و کاهش نرخ دلار در بازار آزاد