محمد تائبی به عنوان رئیس شعبه بیمه سرمد در تبریز معرفی شد.

محمد تائبی به عنوان رئیس شعبه بیمه سرمد در تبریز معرفی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، در جلسه معارفه مدیر شعبه شهریار، معاون شعب بانک صادرات استان آذربایجان شرقی، بیمه سرمد را برادر تنی بانک صادرات خواند و گفت: تاکنون در بانک صادرات آذربایجان شرقی نیز سعی کرده ایم تعامل مثبتی با مجموعه سرمد داشته باشیم.
وی با آرزوی موفقیت برای رئیس جدید شعبه شهریار و اعلام آمادگی بانک صادرات برای تعامل بیشتر با این مجموعه افزود: امیدوارم عملکرد ایشان باعث شود که شعبه شهریار بیمه سرمد در شبکه کشوری بیمه جایگاه ویژه ای پیدا کند.
در ادامه این مراسم جرگویی، مشاور مدیرعامل و سرپرست بیمه سرمد، با قدردانی از تلاش های مهدی بهجت، مدیر سابق این شعبه اعلام کرد: از آنجایی که شرکت بیمه سرمد بر این اعتقاد است که باید بهترین افراد را برای اداره امور شعب برگزیند، ما با جست و جو در میان افرادی که سابقه فعالیت در صنعت بیمه را داشته اند، برای انتخاب رئیس جدید شعبه شهریار تلاش کردیم.
وی افزود: در جریان این بررسی ها، چند نفر به کمیته های استخدامی شرکت سرمد معرفی شدند و از میان این افراد، آقای تائبی که بیشتر از بیست سال سابقه فعالیت دارند و در شرکت های مختلف به عنوان مدیر شعبه نیز فعالیت کرده اند، برای همکاری با بیمه سرمد انتخاب شدند. نقطه نظرهای مثبتی که ایشان در جلسات استخدامی، به ویژه در حوزه شبکه فروش، مطرح کردند به ما این اطمینان را داد که با یاری ایشان می توانیم در مسیر رشد و تعالی شعبه شهریار قدم برداریم.
محمد تائبی نیز با ابراز قدردانی از اعتماد مجموعه بیمه سرمد گفت : امیدوارم با حضورم در شعبه شهریار شرکت بیمه سرمد، بتوانیم با همراهی و حمایت همکاران خوب این شعبه، قدم های موثری را برای اعتلای بیشتر این مجموعه برداریم و در خدمت رسانی به همراهان این شرکت، بیش از پیش موفق باشیم.
گفتنی است شعبه شهریار بیمه سرمد که از خرداد ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده، با ۳۳ نماینده به ارائه خدمات بیمه سرمد در استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و زنجان می پردازد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=87950
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

رئیس شعبه شهریار بیمه سرمد معرفی شد
رئیس شعبه شهریار بیمه سرمد معرفی شد
رئیس شعبه شهریار بیمه سرمد معرفی شد
رئیس شعبه شهریار بیمه سرمد معرفی شد
رئیس شعبه شهریار بیمه سرمد معرفی شد