گزارش عملکرد دستگاههای خودپرداز بانک صادرات ایران طی آبان ماه بیانگر ٩۶ درصد خدمات دهی موفق و مطلوب به هموطنان است.

طرح سپهر دانش

گزارش عملکرد دستگاههای خودپرداز بانک صادرات ایران طی آبان ماه بیانگر ٩۶ درصد خدمات دهی موفق و مطلوب به هموطنان است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، این بانک به منظور ارائه خدمات مطلوب و متنوع به هموطنان در اقصی نقاط کشور، نسبت به نصب و راه اندازی ۵هزار و ٣٣ دستگاه خودپرداز اقدام کرده است. بانک یاد شده برای افزایش رضایت مندی مشتریان، ضمن پایش و رصد عملکرد این دستگاه ها به صورت متمرکز و مستمر، ارتقاء کمی و کیفی عملکرد آنها را دستور کار قرار داده و با طراحی و عملیاتی کردن خدمات متنوع امکان دسترسی بیشتر مشتریان به خدمات سریع و آسان را فراهم ساخته است.
شایان توجه است این بانک ١٢ درصد از دستگاههای خودپرداز کل کشور را داراست که از این تعداد ٩٢١ دستگاه در تهران و ۴هزار و ١١٢ دستگاه را در استانها نصب و راه اندازی کرده است که علاوه بر ارائه خدمات به مشتریان بانک به دارندگان کارت بانکها عضو شتاب نیز خدمات دهی دارند.
این گزارش حاکی از انجام روزانه به طور متوسط ۴٠٣ تراکنش به ازای هر دستگاه بوده و در مجموع هر روز بیش از ٢ میلیون تراکنش موفق انجام می شود.
این گزارش می افزاید: بانک صادرات ایران در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان علاوه بر خدماتی همچون: دریافت و پرداخت وجوه، اعلام مانده خرید شارژ ، انتقال وجه ، پرداخت اقساط و…. امکان اعلام مفقودی کارت، پرداخت وجه بدون کارت و واریز وجوه به حساب موسسات عام المنفعه و خیریه نظیر: موسسه حمایت از کودکان سرطانی(محک)، ستاد بازسازی عتبات عالیات، کمیته امداد امام خمینی(ره) و آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) را نیز عملیاتی کرده است.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=87893
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

رشد ٩۶ درصدی خدمات مطلوب خودپردازهای بانک صادرات
رشد ٩۶ درصدی خدمات مطلوب خودپردازهای بانک صادرات
رشد ٩۶ درصدی خدمات مطلوب خودپردازهای بانک صادرات
رشد ٩۶ درصدی خدمات مطلوب خودپردازهای بانک صادرات
رشد ٩۶ درصدی خدمات مطلوب خودپردازهای بانک صادرات