سرمایه‌گذاری اسلامی در سرتاسر جهان رشد خوبی را تجربه می کند. بانک ها در این بخش با چالش ‌هایی مواجه می ‌شوند.

سرمایه‌گذاری اسلامی در سرتاسر جهان رشد خوبی را تجربه می کند. بانک ها در این بخش با چالش ‌هایی مواجه می ‌شوند. برای مثال بانک ‌ها نیاز به ارایه محصولات جدیدی دارند که مطابق اصول شرعی باشند. نرم افزار بانکداری سوپرا که همیشه در نوع آوری و ابداع پیشگام بوده است، به بانک ‌های اسلامی کمک می کند تا پاسخگوی این چالش ‌ها باشند، درحالیکه در مسیر توسعه فعالیت های بانک ها با آنها همراه می شود.

نرم افزار بانکداری سوپرا قابل ارایه به موسسات مالی اسلامی است؛ و با قدرت پاسخگویی به نیازهای محلی و منطقه ‌ای، می ‌تواند راه چاره خوبی برای موسسات مالی سنتی باشد.

درباره نرم افزار بانکداری سوپرا

نرم افزار بانکداری سوپرا با یکی از گسترده‌ ترین و عمیق ‌ترین مجموعه‌ های نرم‌افزاری و خدماتی، شریک بلندمدت و قابل اعتماد بیش از ۶۰۰ بانک در بیش از ۷۰ کشور می ‌باشد. بانکداری سوپرا توانایی بی‌نظیری در رسیدگی به الزامات مورد نیاز بانک ‌ها و موسسات مالی در هر اندازه و دامنه‌ای دارد که نوآوری و گسترش خدمات را برای آنها میسر می‌ سازد. بانکداری سوپرا شرکت تابعه گروه استریا سوپرا می ‌باشد که رهبر جهانی تحول دیجیتالی است.

پاسخگویی به چالش‌های شما

اقتصاد اسلامی ابزار مالی خاص خود را دارد و باید تمامی قواعد و اصول ذکر شده در قرآن در آن رعایت شده باشد. ویژگی اسلامی این محصول مالی زمانی ایجاد شد که اصول اساسی اش توسط شورای انطباق مسایل شرعی تایید شد.

ساختار محصول مالی اسلامی بر اساس مقیاس بین المللی پایه‌ریزی شده است، به نحوی که تحول چشمگیری را بوجود آورد و سازمان های بین المللی را وادار به استفاده از استاندارد‌های این محصول کرد. با این وجود، چهارچوب قانونی و بافت محلی هر کشور، نشان دهنده تطابق خاص کاربرد عملی این محصول با اقتصاد اسلامی است. بنابر‌این بانکداری سوپرا به موسسات مالی اسلامی کمک می‌کند تا بتواند پاسخگوی این چالش ‌ها باشد، چالش هایی نظیر لزوم نوآوری و توسعه محصولات ساختار‌سازی شده که به اصول شرعی احترام بگذارد.

ارایه کامل راه حل ها و خدمات

نرم افزار بانکداری سوپرا، خدمات و راه حل ‌های گسترده‌ای را به اقتصاد اسلامی ارایه می ‌دهد. نقطه قوت تیم اختصاصی این نرم افزار در اجرای منظم برنامه‌ها، تحویل و یکپارچگی است و همچنین این نرم‌ افزار با جزئی ترین موارد اقتصاد اسلامی خود را منطبق کرده است. یک متخصص در رشته بانکداری اسلامی تشخیص داده است که نرم ‌افزار بانکداری سوپرا مسیر توسعه فعالیتهای اقتصادی را به بانک ‌‌های اسلامی و همچنین بانک ‌های سنتی نشان می ‌دهد.

زیرساخت ‌های بخش فناوری اطلاعات، همچنین هسته نظام بانکی شما در دستان شریکی خواهد بود که می ‌توانید به آن اعتماد کنید و منابع ‌تان برای پروژه‌ های با ارزش افزوده، در دسترس باقی خواهد ماند.

خدمات و روش نرم ‌افزار بانکداری سوپرا

داشتن نظام فناوری اطلاعات امری ضروری است تا به شما اجازه بدهد که به اهداف استراتژیکی و بیشترین سود ممکن برسید. از همین رو، علاوه برتوسعه راه ‌حل ‌ها، نرم ‌افزار بانکداری سوپرا همچنین خدمات گسترده‌ای نظیر آموزش عملی و خدمات مشتریان را ارایه می ‌دهد. در دوره پیاده‌سازی روش ‌ها‌، نمایندگان این نرم افزار فعالانه در این فرایند شرکت می کنند. این عمل موجب تقویت اعتماد به نفس می‌شود و به شما اجازه می‌ دهد بصورت علنی هم اندیشی داشته باشید که این خود موجب کاهش ریسک می‌شود و وقفه را به کمترین حد می‌رساند. این پروسه ‌ها بر اساس گروه‌ های کاری حاضر در محل سازماندهی شده‌ اند که بطوراختصاصی در سه مرحله کاربرد، زیرساخت و پیاده سازی عملیات این سازماندهی صورت می ‌گیرد.

فواید کلیدی

۱.راه حل یکپارچه و منعطف

۲.طراحی شده توسط متخصصین اقتصاد اسلامی و با همکاری نمایندگان ما

۳.پوشش نیازهای تجاری

۴.قادر به پیاده سازی محدوده ی گسترده محصولات به روش تدریجی تصاعدی

مرور راه حل‌ها

بانکداری سوپرا برای بانکداری اسلامی تمامی طیف اقتصاد اسلامی را در بر می‌ گیرد: سرمایه‌گذاری‌ اسلامی، سپرده‌های اسلامی‌، تجارت مالی اسلامی، خزانه داری اسلامی و بازارهای سرمایه.

سپرده های اسلامی

۱.سپرده حساب‌ جاری

۲.حساب پس انداز اسلامی و سپرده دوره ای

۳.مدیریت توزیع سود

سرمایه گذاری اسلامی

۱.مرابحه، سلام، سلام موازی، استثنا، استثنا موازی

۲.مشارکت، مشارکت کاهشی، مضاربه، موصکات، مزارعه

۳.اجاره به شرط تملیک

بخش مالی تجارت اسلامی

۱.مستندات مالی وکالت

۲.اعتبار نامه واردات/صادرات وکالت، مرابحه، مشارکت و مضاربه

۳.ضمانت نامه کفالت

خزانه ‌داری اسلامی

۱.سپرده های مضاربه

۲.صکوک

۳.مبادلات ارزی اسلامی

۴.مدیریت موجودی بانکی

بازارهای سرمایه اسلامی

۱.صکوک

۲.اوراق بهادار اسلامی

۳.صندوق‌های اسلامی

منابع انتخاب شده

بانک اخبار در موریتانی نرم افزار بانکداری سوپرا را برای مدیریت کامل فعالیت ‌هایش برگزید. این نرم‌ افزار همچنین با بانک مسکن مالی و تجارت در الجزایر به منظور توسعه فعالیت ‌های بانکداری اسلامی همکاری کرده است. به همین ترتیب‌‌، آفریلند اولین بانک در کامرون بود که با اعتباردهی بانک توسعه اسلامی، نرم افزار بانکداری سوپرا را انتخاب کرد.

مشتریان ما چه می گویند؟

ما می ‌خواستیم بطور همزمان هم به تعهداتمان نسبت به اصول ارزشی اسلامی عمل کنیم و هم با مدرنیته پیش برویم و به پیشرفت اقتصادی برسیم. همچنین می خواستیم که بانک موج نو در موریتانی از آخرین پیشرفت ‌ها در زمینه تکنیک ‌های بانکداری، نظام ‌های اطلاعاتی و روش ‌های آن استفاده کند.
منبع: روابط عمومی شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=87229
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

نرم افزار بانکداری “سوپرا” راهی برای سرمایه‌گذاری اسلامی
نرم افزار بانکداری “سوپرا” راهی برای سرمایه‌گذاری اسلامی
نرم افزار بانکداری “سوپرا” راهی برای سرمایه‌گذاری اسلامی
نرم افزار بانکداری “سوپرا” راهی برای سرمایه‌گذاری اسلامی
نرم افزار بانکداری “سوپرا” راهی برای سرمایه‌گذاری اسلامی
نرم افزار بانکداری “سوپرا” راهی برای سرمایه‌گذاری اسلامی
نرم افزار بانکداری “سوپرا” راهی برای سرمایه‌گذاری اسلامی