رییس کل بیمه مرکزی پیش بینی کرد که با کاهش و یا پایداری قیمت ها در بازار ارز، بیمه نوسانات ارز عملیاتی شود.
به گزارش پول پرس،  محمد کریمی افزود: تمامی سرمایه گذاران، وارد کنندگان و صادر کنندگان می توانند در صورت کاهش قیمت ها در بازار ارز تا میزان ۲۵ درصد نوسانات از خدمات بیمه ای استفاده کنند.
وی با بیان آنکه، شورای عالی بیمه سال گذشته پوشش بیمه ۲۵ درصد مثبت و منفی نوسانات نرخ ارز را تصویب و به شرکت های بیمه ابلاغ کرده است، ادامه داد: این خدمت بیمه ای به دلیل شرایط بازار ارز عملیاتی نشد، زیرا همواره قیمت ها در این بازار روندی صعودی داشت.
رییس کل بیمه مرکزی تصریح کرد: از آنجایی که ساز و کار بیمه ارز آماده است، در صورت کاهش و یا پایدار شدن قیمت ها در این بازار به طور حتم از آن بهره گیری می شود.
کریمی در مورد بیمه نوسانات طلا نیز گفت: در صورتی که متولیات بازار طلا ائم از اتحادیه ها و یا حتی کنترل کنندگان قیمت ها درخواست دریافت این خدمت بیمه ای را داشته باشند، به طور حتم این پوشش بیمه ای نیز ارایه می شود.
رییس کل بیمه مرکزی درباره راه اندازی شرکت بیمه اتکایی جدید نیز گفت: هر چند تعدادی از شرکت ها هم اکنون این خدمت را ارایه می دهند، اما در حال حاضر درخواستی برای این مساله وجود ندارد و به همین دلیل بیمه اتکایی جدیدی وارد بازار نمی شود.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=8569
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

عملیاتی شدن بیمه نوسانات نرخ ارز
عملیاتی شدن بیمه نوسانات نرخ ارز
عملیاتی شدن بیمه نوسانات نرخ ارز
عملیاتی شدن بیمه نوسانات نرخ ارز
عملیاتی شدن بیمه نوسانات نرخ ارز