پول پرس: در چهارمین روز اعتراض کارکنان بیمه آسیا مقابل ساختمان مرکزی این شرکت در اعتراض به عملکرد مدیرعامل، عباس حاج فتحعلی‌ها از امروز به مدت ۱۰ روز به مرخصی رفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی پول پرس، همان‌گونه که پول پرس در روزهای گذشته خبر داده بود، حاج فتحعلی‌ها چندی پیش در مصوبه‌ای بی‌نظیر و جنجالی، سقف حقوق و دستمزد خود را بیش از ۳۰ درصد افزایش داد. درحالی‌که سقف افزایش حقوق سایر کارکنان را ۱۷ درصد تعیین کرد. همین امر سبب شد از یکشنبه این هفته کارکنان بیمه آسیا دست از کار بکشند و مقابل ساختمان مرکزی شرکت تجمع کنند. خواسته معترضان در روز نخست تنها عدالت بود. (اینجا)

اما بی‌توجهی مدیرعامل به این خواسته بحق، سبب شد از روز دوم اعتراض رنگ و بوی دیگری بگیرد و معترضان خواهان استعفا و برکناری مدیرعامل شوند. تا جایی که شنیده شد وی استعفای خود را نیز تقدیم کرده.اما مسئولان به بهانه روزهای پایانی دولت دهم از پذیرش آن خودداری کرده‌اند. (اینجا)

بر اساس این گزارش، این وضعیت تا جایی ادامه یافت که در سومین روز اعتراض‌ها، مدیران ارشد بیمه‌آسیا به طور دسته جمعی استعفانامه خود را امضا کردند و اعلام کردند در صورت تداوم بی‌توجهی‌ها دیگر در محل کارخود حاضر نمی‌شوند. (اینجا)

این گزارش حاکی‌است، اما امروز درحالی‌که کارکنان شرکت بیمه آسیا درحال تجمع بودند، خبری منتشر شد که عباس حاج فتحعلی‌ها مدیرعامل از امروز به مدت ۱۰ روز به مرخصی رفته است و جای خود را به فرامرز خجیر عضو هیات‌مدیره شرکت سپرده است.

به گزارش پول پرس، هیات مدیره بیمه آسیا در نخستین اقدام خود پس از مرخصی اجباری فتحعلی ها، حقوق کارکنان را به ماه فروردین و اردیبهشت بازگرداند تا کارکنان شرکت پس از ۴ روز به محل کار خود بازگردند.

خجیر که معاون بیمه‌های اموال بیمه آسیا است، درحالی درخواست مرخصی حاج فتحعلی‌ها را امضا کرد که از او به‌عنوان شانس نخست سرپرستی و مدیریت بر این شرکت یاد می‌شود.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=8524
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سارا گفت:

    با این حساب ایشون به تعطیلات رفتن تا پاسخگو نباشن!!!

  2. هنگامه گفت:

    پس تکلیف پاسخگویی چی می شه؟! باز استعفا می دادند یک چیزی؟! رفتن مرخصی که آبا از آسباب بیفته اصطلاحا؟؟؟!!!

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اختصاصی پول پرس- مدیرعامل بیمه آسیا به مرخصی اجباری رفت
اختصاصی پول پرس- مدیرعامل بیمه آسیا به مرخصی اجباری رفت
اختصاصی پول پرس- مدیرعامل بیمه آسیا به مرخصی اجباری رفت
اختصاصی پول پرس- مدیرعامل بیمه آسیا به مرخصی اجباری رفت
اختصاصی پول پرس- مدیرعامل بیمه آسیا به مرخصی اجباری رفت