بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران استانداردهای تابلو و سایر اقلام تبلیغاتی کارگزاران رسمی بیمه را ساماندهی و نمونه های متحدالشکل آن را برای اجرا ابلاغ کرد.
بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران استانداردهای تابلو و سایر اقلام تبلیغاتی کارگزاران رسمی بیمه را ساماندهی و نمونه های متحدالشکل آن را برای اجرا ابلاغ کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در اجرای مفاد ماده ۱۰ آیین نامه کارگزاری رسمی بیمه مستقیم ( شماره ۹۲ )، طرح ساماندهی تابلو ، مهر ، سربرگ ، کارت ویزیت و لوگوی ( علامت تجاری ) کارگزاران رسمی بیمه ( حقیقی و حقوقی ) را در دستور کار قرارداد و استانداردهای لازم را پس از دریافت ، بررسی و اعمال نقطه نظرات پیشنهادی انجمن های صنفی کارگزاران رسمی بیمه ، نهایی و نمونه اقلام تبلیغاتی را طراحی کرد.
بنا بر این گزارش ، نمونه های طراحی شده ( متحدالشکل ) تابلو، مهر، سربرگ ،کارت ویزیت و سایر اقلام تبلیغاتی از طریق پنجره الکترونیکی تعاملی ( میز کار کارگزاران رسمی بیمه ) در بستر سامانه نظارت و هدایت الکترونیکی بیمه ( سنهاب ) به جامعه کارگزاران رسمی بیمه ابلاغ و بر تطبیق اقلام تبلیغاتی آنها با استانداردهای تدوین شده ( در بازه زمانی حداکثر ۶ ماه پس از ابلاغ ) تاکید شد.
به گزارش ریسک نیوز، بر اساس قانون ثبت اختراعات ، طرحهای صنعتی و علائم تجاری ( مصوب سال ۱۳۸۶ مجلس شورای اسلامی ) ، کارگزاران رسمی بیمه می توانند پس از اخذ تائیدیه رسمی از اداره ثبت علائم تجارتی ( سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ) نسبت به درج علامت تجاری ( لوگوی ) مخصوص به خود صرفاً در سربرگ و کارت ویزیت خود اقدام نمایند. در صورت استفاده کارگزاران بیمه از علامت تجاری بدون اخذ تائیدیه لازم از مرجع قانونی فوق الذکر ، بیمه مرکزی ج.ا.ایران اقدامات نظارتی لازم را بعمل خواهد آورد.
انتهای پیام