هر یورو با ۳۵۷ ریال افزایش نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته (پنجشنبه چهارم شهریورماه) به ۴۰ هزار و ۱۷۷ ریال رسید و هر پوند انگلیس نیز با ۷۰ ریال کاهش قیمت، ۴۶ هزار و ۷۱۰ ریال فروخته شد.

صرافان ارز و سکه در معاملات امروز (شنبه) بازار آزاد، هر دلار آمریکا را با ۳۷ ریال افزایش قیمت نسبت به پنجشنبه هفته گذشته، ۳۵ هزار و ۴۶۶ ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با هشت هزار ریال افزایش ۱۱ میلیون و ۱۱۰ هزار ریال دادوستد کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، هر یورو با ۳۵۷ ریال افزایش نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته (پنجشنبه چهارم شهریورماه) به ۴۰ هزار و ۱۷۷ ریال رسید و هر پوند انگلیس نیز با ۷۰ ریال کاهش قیمت، ۴۶ هزار و ۷۱۰ ریال فروخته شد.
همچنین بر پایه اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم و هر قطعه نیم سکه بدون تغییر قیمت به ترتیب ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال و پنج میلیون و ۶۲۰ هزار ریال و هر قطعه ربع سکه نیز با ۲۰ هزار ریال افزایش قیمت، دو میلیون و ۹۲۰ هزار ریال دادوستد شد.
در معاملات امروز بازار آزاد، هر قطعه سکه گرمی بدون تغییر قیمت نسبت به پنجشنبه گذشته، یک میلیون و ۸۱۰ هزار ریال فروخته شد و هر گرم طلای ۱۸عیار، یک میلیون و ۱۲۸ هزار و ۴۹۰ ریال داد و ستد شد.
براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، هر اونس طلا نیز با کاهش پنج دلاری نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته، یک هزار و ۳۲۱ دلار و ۵۰ سنت قیمتگذاری شد.
این اتحادیه برای امروز، قیمت هر دلار را ۳۵ هزار و ۵۳۰ ریال و هر یورو را ۴۰ هزار و ۱۳۰ ریال اعلام کرده است.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=83968
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

افزایش نرخ دلار و سکه در بازار آزاد
افزایش نرخ دلار و سکه در بازار آزاد
افزایش نرخ دلار و سکه در بازار آزاد
افزایش نرخ دلار و سکه در بازار آزاد
افزایش نرخ دلار و سکه در بازار آزاد