گردش مالی یک بانک متوسط در ایران حداقل ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در سال است در حالی که گردش مالی کل لیگ های فوتبال ایران کمتر از ۲۰۰ میلیارد تومان است.

فیش های حقوقی ۷۰-۸۰ میلیونی مدیران عامل بانک های بزرگ کشور منتشر شده است. این بانک ها هم به نوعی به دولت متصل هستند. غوغایی به پا شده است. (چند فیش حقوقی ۲۰۰-۳۰۰ میلیونی هم هست)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، در فصل نقل و انتقالات فوتبال هستیم. ارقام نجومی است. از ۳۰۰-۴۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان! همه باشگاه هایمان هم دولتی هستند. پول بازیکن و مربی را هم دولت می‌دهد.
نتیجه گیری: فوتبال از بانکداری مهمتر است!
گردش مالی در فوتبال بیشتر از بانک است! (گردش مالی یک بانک متوسط در ایران حداقل ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در سال است در حالی که گردش مالی کل لیگ های فوتبال ایران کمتر از ۲۰۰ میلیارد تومان است)
بازیکن فوتبال، استرس، فشار، سواد و تجربه بیشتری از یک مدیرعامل بانک دارد!
بازیکن های ایرانی باید همتراز بازیکنان متوسط بین المللی باید حقوق بگیرند اما مدیران عامل بانک های ایرانی اگر یک دهم تا یک دویستم مدیران خارجی حقوق بگیرند خیلی کار بدی است! (حقوق متوسط مدیران اجرایی در بانک های خارجی بین ۲ تا ۵۰ میلیون دلار در سال است/ حقوق ۸۰ میلیونی ماهانه می شود ۲۷۰ هزار دلار در سال)
به گزارش اقتصادآنلاین، قصد دفاع از حقوق های نجومی در همه بخش ها را نداریم. اما این ها هیچکدام دلیل نمی شود که حقوق مدیران عامل بانکی را کاهش دهیم. چرا که منجر به فسادی بسیار بزرگتر می شود. راه حل این است که مدیران عامل بانک از میان شایستگان انتخاب شوند نه این که حقوق ها را با افراد ضعیف هماهنگ کنیم!!

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=81469
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

فوتبال یا بانک؛ کدام مهمتر است؟
فوتبال یا بانک؛ کدام مهمتر است؟
فوتبال یا بانک؛ کدام مهمتر است؟
فوتبال یا بانک؛ کدام مهمتر است؟
فوتبال یا بانک؛ کدام مهمتر است؟