همزمان با اعیاد شعبانیه مراسم افتتاحیه شعبه «خلیج فارس» بیمه سرمد در بندرعباس افتتاح شد.

همزمان با اعیاد شعبانیه مراسم افتتاحیه شعبه «خلیج فارس» بیمه سرمد در بندرعباس افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، مدیرعامل شرکت بیمه سرمد در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: بیمه عمر در دنیا از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و در ایران نیز بایستی در این بخش فرهنگ‌سازی شود؛ خوشبختانه به لطف فرهنگ‌سازی‌های صورت‌گرفته در سال‌های اخیر میزان استقبال مردم از این نوع بیمه افزایش یافته است و بعضی از سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی نیز ذخیره سنوات کارکنان خود را تحت پوشش بیمه عمر قرار داده‌اند.
علیرضا هادی گفت: بیمه سرمد نیز با طرح شعار پرسشی «واقعا بیمه عمر نیستی؟»، مردم را نسبت به اهمیت بیمه، بیمه عمر و زندگی و آینده‌نگری به تفکر وادار داشته است و فکر می کنیم این بیمه از ضروریت های امروزه زندگی است.
وی با اشاره به اینکه در هرمزگان به لحاظ اقتصادی ظرفیت ویژه‌ای برای بیمه وجود دارد، اظهار داشت: خوشبختانه مردم استان با فرهنگ بیمه آشنایی دارند و بیمه سرمد باید از این فرصت به نحو احسن بهره‌برداری نماید.
وی با بیان اینکه بانک‌های صادرات و شهر سهامداران بیمه سرمد هستند، افزود: خدمات بیمه‌ای مناسبی به مشتریان بانک‌ها ارائه می‌شود که این موضوع گامی است در جهت نهادینه کردن فرهنگ بیمه در جامعه؛ بدین ترتیب مشتریان بانک‌ از پوشش‌های بیمه‌ای متنوعی بهره‌مند می‌شوند، از جمله می توان به بیمه عمر مانده بدهکار اشاره کرد که به موجب آن همه تسهیلات گیرندگان و خانواده شان می توانند از مزایای بیمه عمر برای تسهیلات دریافتی استفاده نمایند.
هادی در خاتمه سخنان خود ضمن قدردانی از همکاری مدیریت شعب و معاونان بانک صادرات هرمزگان، جناب آقای امید طباطبایی را به عنوان رئیس شعبه بیمه سرمد در استان هرمزگان منصوب و اظهار امیدواری کرد: خدمات بیمه‌ای ایشان سر منشاء خیر و برکت در استان باشد و اهداف بیمه سرمد را در استان محقق نماید.
مدیر شعب بانک صادرات نیز در این مراسم گفت: بیمه سرمد، شرکت بیمه‌ای جوان است و با این وجود در زمره شرکت‌های برتر در سودآوری قرار دارد؛ این بدان معناست که مدیران این شرکت دارای تفکر حرفه‌ای در حوزه صنعت بیمه می‌باشند.
اصغر عباس‌پور افزود: این بیمه در دو سال پیاپی رتبه یک توانگری مالی را کسب کرده است که نشانه جایگاه این شرکت در صنعت بیمه کشور بوده و کسب این رتبه با نسبت ۴۶۴ درصدی، یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این شرکت به شمار می‌رود.
وی اظهار امیدواری کرد: این شرکت از پتانسیل اقتصادی هرمزگان بیشترین بهره را برده و آسایش و رفاه را برای هم‌استانی‌های گرامی به ارمغان آورد.
رییس شعبه بیمه سرمد در استان هرمزگان نیز در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: نقش بیمه در فعالیت‌های اقتصادی حائز اهمیت است؛ در واقع می‌توان گفت فعالیت‌های اقتصادی با بیمه گره خورده است و اگر فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی تحت پوشش بیمه نباشند، در معرض خطر قرار می‌گیرند.
طباطبایی افزود: ضریب نفوذ بیمه در سطح استان هرمزگان به نسبت جایگاه اقتصادی کشوری و بین‌المللی این استان مناسب نیست و لازم است تا ضمن توسعه بیمه در این منطقه، سهم بیشتری در بازار بیمه را کسب نماییم.
وی خاطرنشان کرد: فرهنگ بیمه باید در کشور نهادینه شود؛ به همین منظور مردم باید نسبت به بیمه اطمینان خاطر بیشتری داشته باشند.
رییس شعبه بیمه سرمد با بیان اینکه این شرکت اهمیت زیادی برای خدمات فروش و پس از فروش بیمه‌نامه و جلب رضایت مشتریان قائل است، اظهار امیدواری کرد: بیمه سرمد در استان هرمزگان نیز خدمات شایسته‌ای را ارائه دهد و رضایت مشتریان را کسب نماید.
وی با بیان اینکه صنعت بیمه نیازمند توجه بیشتری است، تاکید کرد: افزایش سطح آگاهی مردم در خصوص صنعت بیمه باید از سنین پایین آغاز گردد؛ به عنوان مثال آشنایی کودکان در مدارس و از مقطع دبستان با فرهنگ بیمه می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=80103
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

افتتاح شعبه «خلیج فارس» بیمه سرمد در استان هرمزگان
افتتاح شعبه «خلیج فارس» بیمه سرمد در استان هرمزگان
افتتاح شعبه «خلیج فارس» بیمه سرمد در استان هرمزگان
افتتاح شعبه «خلیج فارس» بیمه سرمد در استان هرمزگان
افتتاح شعبه «خلیج فارس» بیمه سرمد در استان هرمزگان