بر اساس آخرین گزارش ارسالی بانک مرکزی در زمینه عملکرد سوئیچ کارت بانک‌ها، بانک مسکن از جهت پایداری سوئیچ و با ضریب بالای ۹۹ درصد تراکنش‌های موفق شتابی به کل تراکنش‌ها، در جایگاه سه بانک برتر کشور قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پول پرس، نیکوفر صفری رییس اداره خدمات نوین بانک مسکن با بیان این مطلب افزود:‌ گزارش عملکرد سوئیچ کارت بانک‌ها توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به صورت ماهانه ارائه می‌گردد که هدف از این گزارش، ارائه کارنامه تراکنش‌های موفق و ناموفق بانک‌ها بوده و زمینه کاهش اختلالات شتابی را فراهم می‌آورد.

رییس اداره خدمات نوین تصریح کرد: ‌به موجب این گزارش، تراکنش‌های موفق شتابی به کل تراکنش‌ها سنجیده شده و بر اساس آن جریمه ناشی از تراکنش‌های ناموفق شتابی دریافت می‌گردد که در این خصوص بانک مسکن توانسته است در گزارش مربوط به آذر ماه سال جاری از جهت پایداری سوئیچ با ضریب بالای ۹۹ درصد تراکنش‌های موفق شتابی به کل تراکنش‌ها، جزو سه بانک برتر در بین تمامی بانک‌های عضو شتاب قرار گیرد.
صفری یادآور شد:‌ میزان کل تراکنش در این ماه ۳۷۴ر۱۵۲ر۱۷ تراکنش بوده که از این تعداد تراکنش ۱۱۷ر۰۴۱ر۱۷ تراکنش موفق بوده است.

انتهای پیام

 


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=775
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

سوئیچ کارت مسکن در شتاب برتر شد
سوئیچ کارت مسکن در شتاب برتر شد
سوئیچ کارت مسکن در شتاب برتر شد
سوئیچ کارت مسکن در شتاب برتر شد
سوئیچ کارت مسکن در شتاب برتر شد