نرخ هر دلار آمریکا را با ۲۵۰ریال افت نسبت به روز شنبه (دیروز) ۳۵ هزار و ۶۶۰ ریال و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را با ۵۰ هزار ریال کاهش در برابر ۹ میلیون و ۷۹۰ هزار ریال دادوستد کردند.

صرافان بازار ارز و سکه امروز(یکشنبه) در بازار آزاد، نرخ هر دلار آمریکا را با ۲۵۰ریال افت نسبت به روز شنبه (دیروز) ۳۵ هزار و ۶۶۰ ریال و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را با ۵۰ هزار ریال کاهش در برابر ۹ میلیون و ۷۹۰ هزار ریال دادوستد کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، هر یورو در بازار آزاد (تا ظهر امروز) با ۱۹۰ ریال افت ۳۹ هزار و ۷۸۰ ریال و هر پوند نیز با ۵۰ ریال افت ۵۱ هزار و ۹۵۰ ریال قیمت داشت.
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با ۵۰ هزار ریال افت، ۹ میلیون و۷۹۰ هزار ریال و یک قطعه سکه تمام بهار طرح قدیم نیز با ۳۰ هزار ریال کاهش نسبت به روز پیش (شنبه ) در برابر ۹ میلیون و ۷۷۰ هزار ریال مورد معامله قرار گرفت .
همچنین نرخ هر قطعه نیم سکه بهار آزادی نیز با ۳۰ هزار ریال کاهش چهارمیلیون و ۹۱۰ هزار ریال و هر ربع سکه نیز با ۱۰ هزار ریال افت قیمت ، دو میلیون و۶۴۰ هزار ریال فروخته شد.
هر قطعه سکه یک گرمی با ۱۰ هزار ریال افت قیمت در مقایسه با روز گذشته (شنبه ) یک میلیون و ۷۵۰ هزار ریال و یک گرم طلای ۱۸عیار نیز ۹۹۶ هزار ریال خرید و فروش شد.
نرخ هر اونس در بازارهای جهانی نیز همانند دیروز به ارزش یک هزار و۱۷۴ دلار رسید.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=76523
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

کاهش نرخ دلار و سکه طلا
کاهش نرخ دلار و سکه طلا
کاهش نرخ دلار و سکه طلا
کاهش نرخ دلار و سکه طلا
کاهش نرخ دلار و سکه طلا