با نگاهی جدید به بازاریابی مدرن بیمه ای و آموزش درست شاخصههای آن میتوانیم افزایش پرتفوی و کارآمدی صنعت بیمه را محقق کنیم.
مدیر عامل بیمه «ما» در دیدار خود با علیرضا هادی مدیر عامل بیمه سرمد تاکید کرد :با نگاهی جدید به بازاریابی مدرن بیمه ای و آموزش درست شاخصههای آن میتوانیم افزایش پرتفوی و کارآمدی صنعت بیمه را محقق کنیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، مدیران عامل شرکتهای”ما” و سرمد درنشستی با یکدیگر دیدار تبادل نظر و همفکری داشتند.
بر اساس این گزارش، در این جلسه در خصوص شرکتهای تازه تاسیس بیمهای و برنامه خدمت رسانی سریع و کارشناسی به بیمهگذاران با رویکرد بازاریابی بحث و بررسی صورت گرفت.
علیرضا هادی مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه سرمد تاکید کرد : شرکتهای بیمه تازه تاسیس با نوآوری در محصولات بیمهای خود و تلاش در جهت گسترش فرهنگ بیمه پرتفوی مناسبی در بازار بالقوه بیمه کسب خواهند کرد.
مدیر عامل بیمه «ما» نیز گفت : درحال حاضر شرایط رقابتی بازار بیمه با ورود شرکتهای جدید به عرصه رقابت و توسعه کمی این صنعت ازیک سو وعدم اهتمام جدی در توسعه کیفی و فنی از سوی دیگر شرایط بازار را سخت تر از پیش نموده است.لذا ضرورت توجه به آموزش با رویکرد فراگیری تکنیکهای نوین در کسب و کار بیمهای و مهمتراز آن بازآموزی تکنیکهای فنی و مدلهای خدمات رسانی به بیمه گذاران بیش از پیش احساس می گردد.
وی در ادامه افزود:شرکتهای بیمهگر میبایست توجه ویژهای به توسعه فرهنگ بیمه و ترغیب آحاد جامعه به خرید بیمهنامه داشته باشند و این امر با ایجاد اطمینان و اعتماد ایجاد میشود.
صفدری اظهار داشت: دراین صورت اگر بازاریابی و کسب مهارتها را یک تمرین حرفه ای بدانیم و به باز آموزی مهارتها اهمیت دهیم نیمی ازراه را پیموده ایم.همچنین با نگاهی جدید به بازاریابی نوین بیمهای و آموزش درست آن میتوانیم افزایش پرتفوی و رونق بخشی به این صنعت را تحقق بخشیم.
انتهای پیام