سامانه تلفنبانک، بانک صادرات ایران در اردیبهشت ماه سالجاری به بیش از ۶ میلیون و۴۱۶ هزار تماس هموطنان از سراسر کشور پاسخ داد.
به گزارش پول پرس، بانک صادرات به منظور رفاه حال مشتریان ودر جهت ارائه خدمات بانکی اعم از اطلاع از مانده و گردش حساب، پرداخت قبوض خدماتی تلفنبانک را راه اندازی نموده که این سامانه در مهر ماه سالجاری پاسخگوی ۶ میلیون و ۴۱۶ هزار تماس مشتریان از سراسر کشور بوده است.
بانک صادرات با هدف تسریع در ارایه خدمات به مشتریان و کاهش در هزینه ها و کاهش مدت انتظار در شعب بانک و سفرهای درون شهری و وقت مشتریان مرکز صدای سپهر ۰۹۶۰۲ را به صورت شبانه روزی راه اندازی کرده است و مشتریان می توانند ضمن تماس با این شماره علاوه بر دریافت خدمات تلفنبانک از مشاوره و راهنمایی کارشناسان برخوردار و انتقادات و شکایت خود را نیز اعلام کنند.
مشتریان برای استفاده از سامانه تلفنبانک صادراتایران لازم است با مراجعه به یکی از دستگاههای خودپرداز این بانک و انتخاب گزینه عملیات رمز نسبت به تعیین رمز دوم حساب خود اقدام کنند.
مرکز صدای سپهر با هدف پاسخگویی به سوالات مشتریان درزمینه خدمات بانک صادرات ایران، دریافت انتقادها، پیشنهادها، راهنمایی مشتریان و ارایه خدمات غیرحضوری نظیر تلفنبانک، پرداخت قبوض خدمات شهری، اطلاع رسانی در خصوص سهام و… ایجاد شده است و نقش بسزایی در کاهش ترافیک، آلودگی هوا، هزینهها و وقت هموطنان دارد. این سامانه خدمات دیگری همچون انتقال وجه، دریافت رمزحساب، مسدود نمودن کارت، تغییر رمزحساب، دریافت صورتحساب از طریق دورنگار را برای مشتریان فراهم ساخته است.
بانک صادرات تاکنون حدود ۴۹ میلیون حساب را برای هموطنان افتتاح و بیش از ۳ هزار و ۹۳۵ دستگاه خودپرداز، ۳۸۰ هزار دستگاه پایانه فروش نصب و راه اندازی نموده و ابزارهای پرداخت این بانک به طور متوسط هر ماه ۴۹۱ میلیون تراکنش مالی مشتریان و حدود ۶۳ میلیون تراکنش شتابی را در با موفقیت انجام می دهند.
انتهای پیام