در ساعت ابتدایی بازار، چادرملو و گل گهر سنگین ترین صف های فروش بازار را به خود اختصاص دادند.

امروز باز هم معاملات بر روی سهام ایران خودرو داستان ساز شد. انتظار سرمایه گذاران برای کاهش قیمت سهام این شرکت با توجه به تحلیل های تکنیکی از یک سو و مشکلات مالی خود شرکت از سوی دیگر باعث شد تا جو منفی همچنان بر روی سهام این شرکت سایه افکنده باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، در دقایق ابتدایی بازار، سهام این شرکت با صف ۶ میلیونی همراه شد. سایپا هم روندی مشابه داشت. خساپا هم ابتدای بازار به زیر ۱۰۰ تومان سقوط کرد و در منفی چهار درصد معامله شد. البته کمی بعد، معامله این سهم تا دو درصد منفی بالا آمد. سهام این شرکت در پایان روز به ۱۰۱۴ ریال رسید. در پایان روز، در گروه خودرویی نمادهای خپارس، خاور، خاذین و خاهن با افزایش تقاضا، رشد قیمتی و صف خرید مواجه شده اند.

در همان ساعت ابتدایی بازار، چادرملو و گل گهر سنگین ترین صف های فروش بازار را به خود اختصاص دادند.

گروه قندی هم که این روزها به یکی از مورد توجه ترین های بازار تبدیل شده اند، امروز را کاملا منفی به پایان رساندند.

در جریان معاملات امروز بازار سهم نامه ای به امضای چهار وزیر صنعت، اقتصاد، کار و دفاع منتشر شد. هرچند که این نامه در اواخر شهریور ماه منتشر شده و رییس دولت هنوز پاسخی به آن نداده است اما افت شاخص بورس که در ساعت های اولیه بازار بیش از ۱۵۰ واحد بود پس از انتشار این نامه به ۵۳ واحد رسید.

امروز سرمایه گذاران بیش از ۳۷۱ میلیون برگه سهم و حق تقدم را به ارزش ۸۰۷ میلیارد ریال در ۳۰ هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

در داد و ستدهای روز یک شنبه شاخص بورس با افتی ۵۳ واحدی به عدد ۶۱هزار و ۱۶۳ واحد رسید. نمادهای بانک صادرات، ایران خودرو، خدمات انفورماتیک و مپنا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند این در حالی بود که نمادهای فولاد مبارکه، تاپیکو و ارتباطات سیار با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص مانع افت بیشتر این متغیر شدند.

شاخص قیمت هم در این روز ۲۱ واحد نزولی شد. همچنین در حالی که شاخص بازار اول ۹۴ واحد بالا رفت، شاخص بازار دوم ۱۹۹ واحد افت کرد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=70652
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

جو منفی بازارسرمایه علیه خودرویی‌ها
جو منفی بازارسرمایه علیه خودرویی‌ها
جو منفی بازارسرمایه علیه خودرویی‌ها
جو منفی بازارسرمایه علیه خودرویی‌ها
جو منفی بازارسرمایه علیه خودرویی‌ها
جو منفی بازارسرمایه علیه خودرویی‌ها
جو منفی بازارسرمایه علیه خودرویی‌ها