در ترسیم آینده شرکت بیمه نوین مهمترین نقش برعهده کارکنان بالاخص کارشناسان است چرا که این کارشناسان جوان هستند که آینده و موفقیت شرکت را با استعداد، انگیزه و تلاش خود رقم خواهند زد.

در ترسیم آینده شرکت بیمه نوین مهمترین نقش برعهده کارکنان بالاخص کارشناسان است چرا که این کارشناسان جوان هستند که آینده و موفقیت شرکت را با استعداد، انگیزه و تلاش خود رقم خواهند زد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، مدیرعامل بیمه نوین در دیداری صمیمانه با کارکنان واحدهای ستادی با بیان این مطلب افزود: امروزه نیروی انسانی به عنوان منبعی ارزشمند و سرمایه ای اصیل برای سازمان ها شناخته می شود. ارزش نیروی انسانی در شرکت بیمه نوین نیز براساس شاخص های حرفه ای و اخلاقی سنجیده می شود. در نقشه راه شرکت بیمه نوین حفظ، پرورش و نگهداشت نیروی انسانی اهمیت ویژه ای دارد.
کریم خان زند با اشاره به اهمیت عدالت سازمانی به عنوان مهمترین شاخص در عملکرد و تعهد سازمانی نیروی سازمانی گفت: عدالت سازمانی به مفهوم توزیع فرصت های برابر سازمانی براساس یک سیستم نظام مند برای تمام کارکنان براساس رفتار حرفه ای و اخلاقی مدنظر ماست.
وی افزود: شاخص های رشد و ارتقا در این شرکت براساس دستورالعمل و رویه های مشخص خواهد بود. ارزش هایی براساس نوآوری، علاقه مندی، دلسوزی، سخت کوشی و شایسته سالاری و مدیریت اشتراکی ملاک و معیار ما برای داشتن سازمانی پویا و شاداب است.
مدیرعامل بیمه نوین درخصوص اهمیت آموزش در یک سازمان یادگیرنده تصریح کرد: با توجه به تغییرات اقتصادی پیش رو آینده این صنعت بسیار رقابتی تر خواهد بود و در آن شرایط نیروی انسانی کارا و یادگیرنده مزیت رقابتی شرکت ها خواهند بود. به همین دلیل آموزش و توسعه مهارت های نیروی انسانی در تمام سطوح جزء اولویت و دغدغه اصلی شرکت است و باور داریم آموزش مهمترین رکن رسیدن به بهبود مستمر و حتی حل معضلات شرکت است.
کریم خان زند در ادامه گفت: برای دستیابی به اهداف سازمان آموزش نقش اساسی بازی می کند تحصیلات در کنار آموزش و مهارت های شغلی با هدف بهنگام سازی دانش و توان نیروی انسانی در سازمان اهمیت دارد چرا که آموزش علاوه بر تقویت روحیه همدلی و همکاری به ارتقای سطح و مدل دانشی شرکت کمک خواهد کرد. توسعه شرکت در کنار توسعه ظرفیت های فردی اتفاق می افتد و این توسعه با تلاش بیشتر و پایبندی به چارچوب های اخلاقی و حرفه ای امکان پذیرخواهد بود.
وی با اشاره به لزوم گسترش تعامل سازنده بین ستاد، شعب و نمایندگان خاطرنشان کرد: وظیفه همه ماست که برای ایجاد این پیوندهای سازمانی تلاش کنیم چرا که هیچ یک از هم جدا نیستیم و منافع تک تک ما با احترام متقابل و کمک به موفقیت یکدیگر به دست می آید. همان طور که ترسیم آینده روشن و مطمئن برای کارکنان وظیفه اخلاقی من است از شما می خواهم نسبت به آینده شرکت دلسوز و مسئول باشید.
مدیرعامل بیمه نوین درپایان خطاب به کارکنان شرکت گفت: انتظار من این است که پاسخگویی را به عنوان یک فرهنگ در شرکت تبدیل کنیم و نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشیم. نتیجه استقرار این فرهنگ، اعتماد فراگیر و فعالیت در شرکتی با اهدف مشخص به دور از حاشیه در فضایی شفاف براساس صداقت و عدالت حرفه ای خواهد بود.
در پایان این نشست کارکنان مسائل خود را با مدیر عامل مطرح کردند و کریم خان زند به سئوالات آنها پاسخ داد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=70402
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

نقش نیروی انسانی در تحقق اهداف شرکت‌های بیمه
نقش نیروی انسانی در تحقق اهداف شرکت‌های بیمه
نقش نیروی انسانی در تحقق اهداف شرکت‌های بیمه
نقش نیروی انسانی در تحقق اهداف شرکت‌های بیمه
نقش نیروی انسانی در تحقق اهداف شرکت‌های بیمه
نقش نیروی انسانی در تحقق اهداف شرکت‌های بیمه