باز پرداخت سپرده ها باتوجه شرایط فعلی موسسه میزان به کندی انجام می شود.

حمید تهرانفر گفت: باز پرداخت سپرده ها باتوجه شرایط فعلی موسسه میزان به کندی انجام می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار پول(poolpress.ir)، حمید تهرانفر معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: متاسفانه ما فکر نمی کردیم که کار موسسه میزان که در حال گذراندن مراحل اخذ مجوز از بانک مرکزی بود به نقطه ای برسد که هیچ کس نتواند کاری برای آن انجام دهد.

معاون نظارت بانک مرکزی بابیان آنکه مشکل موسسه میزان مربوط به بروز مشکل در یکی از شعبات آن درشهرستان های کشور است، اظهارداشت: متاسفانه شایعات در مورد فعالیت بانکها و موسسات مجاز نقش نگران کننده ای در فعالیت آنها دارد که این موضوع شامل حال موسسه میزان که در حال اخذ مجوز بود نیز می شود.

تهرانفر ادامه داد: همین مسائل باعث شد که نتوانیم نفوذ لازم را در مدیریت این موسسه به منظور جلوگیری از تشدید بحران دراین موسسه داشته باشیم.

تهرانفر تصریح کرد: تسویه سپرده های مردم نیاز به آرامش دارد، دربخش کارمندان این موسسه فشار زیادی متوجه مدیران است که اگر فشار زیاد باشد مدیریت خوبی را نمی توان اعمال کرد.

معاون نظارت بانک مرکزی افزود: اولین هیئت تسویه ای که از سوی بانک مرکزی برای میزان تعیین شد به خاطر فشارهای سپرده گذاران و کارمندان این موسسه نتوانست به کار خود ادامه دهد.

تهرانفر عنوان کرد: بانک مرکزی هیئت دوم تسویه را برای موسسه میزان تعیین ولی کار این هیئت هم به علت فشار سپرده گذاران وکارمندان به کندی پیش می رود، من خود حضورا با سپرده گذاران گفتگو کرده و به آنها گفتم که فشار شما به هیئت تسویه قوه قضائیه و مجریه و تجمع در مقابل مجلس و سایر نهادهای مربوطه مانع از اجرای تعیین تکلیف دارایی های این موسسه برای فروش و پرداخت سپرده های مردم میشود.

به گزارش رویکرد، تهرانفر گفت: موسسه میزان در زمان فعالیت خودتقریبا ماهی ۶۲میلیارد تومان وصول اقساط انجام میداده است که الآن به حداقل ممکن رسیده است.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=68692
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مصطفي گفت:

    خدا از شما نگذره که مردم و بیچاره کردید

  2. کامران گفت:

    آقای “ت” لابد فشاری که به اکثریت سپرده گذاران میزان به علت برباد رفتن سرمایه شان وارد میشود را هیچ احساس نمی کند . چه بسا خانواده هایی که در این مدت ۸ ماه ازهم پاشیده شده ، چه بسا بیمارانیکه نتوانسته اند هزینه درمانشان را پرداخت کنند و چه بسا شکم هایی که گرسنه سر بر بالین نهاده اند و چه بسا مردانیکه شرمنده زن و بچه خود شده اند برای تامین مخارج روزمره زندگی .افرادی سرمایه یک عمر تلاششان را به پشتوانه اعتماد به دادگستری و بانک مرکزی ( که در سردر شعبات میزان خود نمایی میکرد ) باختند و خوراکشان در این مدت اشک و آه و ندامت و استرس بود.
    اینها از نظر تهرافر فشار نیست آنوقت تقاضای مردم برای گرفتن حق مسلم شان فشار بر روی هیئت تصفیه است .این اقایون که هدف شان از ابتدا خیرخواهانه نبوده و در جهت حمایت از مفسدان اقتصادی بوده است پوست شان خیلی کلفت تر از این حرفهاست و گوششان به ناله های مردم مظلوم اصلا” بدهکار نیست.
    خواهشمندیم این ناله و نفرین های مردم را به گوش ایشان برسانید تا بلکه وجدان خفته اقای “ت” و امثال ایشان بیدارشده و از کردار خودشان شرم کنند

  3. سپرده گذار میزان گفت:

    امروز با شخصی مواجه شدم که خودش راشدیدا سرزنش. وحتی نفرین میکرد درجواب من که گفتم چرا گفت من حماقت کردم  خانواده ای که سه نفر معلول داشت واهالی روستا مبلغ ده میلیون تومان را برای کمک به ایشان جمع آوری کرده بودند به اشتباه راهنمایی کردم که پولتان را در میزان سپرده کنید وماهیانه مبلغی را برای مخارجتان دریافت  کنید الان هفت ماه است که این بندگان خدا بدون خرجی مانده اند  وخود من هم توانایی کمک قابل ملاحظه ندارم که یاریشان کنم 
    سوال از کسانی که باعث وبانی این گرفتاری برای مردم بیگناه شده اند این است آیا میداند چند خانواده اینگونه بیچاره کرده اید که کارشان فقط نفرین است وبس.   بترسید خدایی هست قیامتی هست

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

روند کند باز پرداخت سپرده‌های موسسه میزان
روند کند باز پرداخت سپرده‌های موسسه میزان
روند کند باز پرداخت سپرده‌های موسسه میزان
روند کند باز پرداخت سپرده‌های موسسه میزان
روند کند باز پرداخت سپرده‌های موسسه میزان