با شروع لیگ پانزدهم، وضعیت واگذاری سرخابی ها را از دولت و مجلس استعلام خواهیم کرد و پس از آن با طرح در هیات واگذاری، در خصوص دور جدید خصوصی سازی سرخابی ها اطلاع رسانی خواهد شد.

شروع مجدد روند خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس

رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: با شروع لیگ پانزدهم، وضعیت واگذاری سرخابی ها را از دولت و مجلس استعلام خواهیم کرد و پس از آن با طرح در هیات واگذاری، در خصوص دور جدید خصوصی سازی سرخابی ها اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار پول(poolpress.ir)، میرعلی اشرف پوری حسینی با اشاره به این که واگذاری سرخابی ها تکلیف قانونی است گفت: حدود ۸ سال نام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در لیست واگذاریهای سازمان خصوصی سازی قرار داشت تا این که سرانجام در سال گذشته آگهی واگذاری آنها منتشر شد.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: در اواخر سال ۹۳ و بهار امسال مزایده واگذاری این دو تیم چند بار برگزار شد اما بی نتیجه ماند چرا که اهلیت متقاضیان توسط وزرای محترم هیات واگذاری اهراز نشد و در نتیجه مزایده سرخابی ها برنده نداشت.

وی اضافه کرد: در پی بی نتیجه ماندن مزایده استقلال و پرسپولیس تصمیم بر این شد تا با توجه به فصل نقل و انتقالات در خرداد و تیرماه، اقدامی برای واگذاری آنها صورت نگیرد تا این دو تیم بدور از هر حاشیه ای اقدام به جذب بازیکن کنند.

پوری حسینی با اشاره به این که در حال حاضر وظیفه سازمان خصوصی سازی اجرای حکم قانونی واگذاری سرخابی هاست گفت: در ماههای گذشته و حین برگزاری مزایده استقلال و پرسپولیس، صحبت از امضای ۱۳۵ نماینده مجلس بر روی طرح دو فوریتی لغو مزایده این دو باشگاه شد که تاکنون این طرح در مجلس به رای گذاشته نشده است؛ بنابراین چون در این دو ماه مصوبه ای توسط مجلس در این خصوص عنوان نشده است قانون فعلی ملاک عمل در واگذاری سرخابی هاست.

وی در خصوص خروج دو باشگاه استقلال و پرسپولس از لیست واگذارهای سازمان خصوصی سازی نیز گفت: در صورت وضع قانون توسط نمایندگان مجلس، در این زمینه مکلف به اجرای قانون خواهیم بود.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی در خصوص واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: با شروع لیگ پانزدهم، وضعیت واگذاری سرخابی ها را از دولت و مجلس استعلام خواهیم کرد و پس از آن با طرح در هیات واگذاری، در خصوص دور جدید خصوصی سازی سرخابی ها اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=66719
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آخرین وضعیت واگذاری سرخابی‌ها
آخرین وضعیت واگذاری سرخابی‌ها
آخرین وضعیت واگذاری سرخابی‌ها
آخرین وضعیت واگذاری سرخابی‌ها
آخرین وضعیت واگذاری سرخابی‌ها