شاخص کل بورس و اوراق بهادار با ۷۴۱ واحد رشد به ارتفاع ۶۶ هزار و ۷۶۱ واحد صعود کرد.

در جریان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص بورس ۷۴۱ واحد دیگر رشد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار پول(poolpress.ir)، خوش بینی ها به روند مذاکرات هسته ای ایران و کشورهای ۵+۱ امروز هم در بازار سهام ادامه داشت، به طوری که نمادهای معاملاتی که بیشترین تاثیر را از مذاکرات می بینند از جمله وبملت، وبصادر، شبندر، خودرو، شپنا، تاپیکو و خپارس بیشترین بیننده را داشتند.
حجم و ارزش سهام معامله شده هم امروز با رشد مواجه شد به طوری که تعداد ۱۱۰۵ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۲۳۲ میلیارد تومان در ۱۰۰ هزار نوبت معامله شد و نمادهای معاملاتی حکشتی، اخابر و تاپیکو بیشترین اثرمثبت و نمادهای فارس، فولاد و شخارک بیشترین اثر منفی را برروند حرکتی دماسنج بازار سهام داشتند.
شاخص‌های اصلی بازار سرمایه نیز در روزجاری همگی مثبت بودند به طوری که شاخص قیمت(وزنی – ارزشی) ۳۰۵ واحد، کل(هموزن) ۱۲۰ واحد، قیمت(هموزن) ۱۰۵ واحد، آزادشناور ۸۸۳ واحد، بازار اول ۵۴۶ واحد و بازار دوم ۱۴۶۱۵ واحد افزایش را به خود دیدند.
این گزارش می افزاید: بیشترین افزایش قیمت نیز در روزجاری به نام نمادهای معاملاتی حتوکا، خمحرکه و دلقما و بیشترین افت قیمت از آن نمادهای سقاین، شمپچا و قصفها شد.
در بازارهای فرابورس ایران نیز با دادوستد ۱۹۸ میلیون ورقه به ارزش ۱۲۶ میلیارد تومان در ۲۷ هزار نوبت آیفکس ۱۹ واحد رشد و تا ارتفاع ۷۸۸ واحد صعود کرد.
انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=65698
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

شاخص بورس روی خط صعود
شاخص بورس روی خط صعود
شاخص بورس روی خط صعود
شاخص بورس روی خط صعود
شاخص بورس روی خط صعود
شاخص بورس روی خط صعود
شاخص بورس روی خط صعود