بیش از ۹۵ درصد مشتریان بانک ملی از پیشنهاد همراهی با بانک برای تامین هزینه اپراتورها استقبال کرده اند .

بیش از ۹۵ درصد مشتریان بانک ملی از پیشنهاد همراهی با بانک برای تامین هزینه اپراتورها استقبال کرده اند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار پول(poolpress.ir)، روابط عمومی بانک ملی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بانک ملی ایران لازم می داند جهت تنویر افکار عمومی خصوصاً مشتریان عزیز و گرامی خود که همواره پشتیبان و همراه بانک ملی ایران بودند و رشد و بالندگی بانک ملی ایران ثمره اعتماد و همراهی ۸۶ ساله ملت ایران می باشد نکات ذیل را به استحضار برساند:
۱. اعتماد خیل عظیم مشتریان، بزرگترین سرمایه بانک ملی ایران است و مسئولین بانک ملی ایران همواره سعی داشته و دارند که صندوق امین منابع و اطلاعات مشتریان خود باشند . رشد ۲۴ درصدی منابع بانک ملی ایران در سال ۱۳۹۳ بهترین دلیل اعتماد روز افزون مردم شریف ایران به بزرگترین بانک کشورشان می باشد. لذا مسئولین این بانک به هیچ وجه اجازه نخواهند داد خدشه ای به این اعتماد روز افزون ملت ایران وارد شود.
۲. در مورد تامین هزینه های سرویس ویژه پیامکی اپراتورها در تاریخ ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ از طریق اپراتورهای همراه اول ، ایرانسل، رایتل، تالیا و کیش تلکام تعداد ۶۵۸/۲۵۶/۱۴ پیامک برای ۳۲۹/۱۲۸/۷ نفر از مشتریان محترم بانک که از سرویس پیامک استفاده می کنند ارسال شد. (سند پیوست) طبق گزارش واصله از میان پیامک های ارسالی ۳۶۸/۰۹۲/۶ نفر از مشتریان پیامک را دریافت کرده اند که رسید تحویل آن ها نزد اپراتورها موجود است اما بر اساس همین گزارش متاسفانه ۰۱۲/۰۳۶/۱ نفر از مشتریان پیامک را دریافت نکرده اند. از بین دریافت کنندگان ۶۰۰/۴۹ نفر اعلام کردند که تمایلی به استفاده از سرویس ویژه ندارند و لذا بر اساس گزارش بخش IT بانک شماره حساب هایی که جواب رد نداده بودند مشمول کسر ۵۰۰۰ تومان شدند و فایل مربوط حدود ده روز پیش جهت اعمال در حساب ها، تحویل شرکت پیمانکار ارائه دهنده خدمات IT گردید که بر حسب تصادف بدون اینکه بانک ملی ایران نقشی در آن داشته باشد در روز تعطیل عملیاتی شد. بنابراین بانک ملی ایران به هیچ وجه تصور برداشت از حساب مشتریان بدون موافقت قبلی آن ها نداشته است.
۳. بلافاصله بعد از برداشت مبلغ یاد شده از حساب ها و اطلاع مسئولین بانک ملی طی روز گذشته مجدداً به تمامی دارندگان حساب های بانک ملی که از سرویس پیامک استفاده می کنند در دو مرحله پیامک زده شد و در مورد کسانی که جواب منفی برای استفاده از سرویس ویژه پیامک داده بودند به تدریج مبالغ برداشتی به حساب آن ها عودت داده شد که خوشبختانه نتیجه تاکنون نشان می دهد که بیش از ۹۵ درصد مشتریان محترم بانک از پیشنهاد همراهی با بانک برای تامین هزینه اپراتورها استقبال کرده اند . البته مشتریان عزیزی که سرویس ویژه را نخواسته اند نیز از طریق سرویس عمومی و پایه پیامک برداشت از حساب همچنان پشتیبانی خواهند شد.
۴. بر خود لازم می دانیم از بابت تکدر خاطر برخی از مشتریان عزیز صمیمانه پوزش بطلبیم و قطعاً در ادامه خدمات خود جبران مافات را خواهیم کرد ، از رسانه های مختلف صوتی ، تصویری ، نوشتاری و شبکه های اجتماعی نیز که حساسیت لازم را نشان داده و به تنویر افکار عمومی کمک کرده اند و خصوصاً بانک ملی ایران این پشتوانه قوی اقتصاد کشور را همراهی کردند صمیمانه قدردانی می کنیم.

سند اپراتور ارسال کننده پیامک

a29b979e8e__d71c029f4d.jpg (2244×2958)

انتهای پیام

 


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=63449
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اطلاعیه تکمیلی روابط عمومی بانک ملی ایران + سند
اطلاعیه تکمیلی روابط عمومی بانک ملی ایران + سند
اطلاعیه تکمیلی روابط عمومی بانک ملی ایران + سند
اطلاعیه تکمیلی روابط عمومی بانک ملی ایران + سند
اطلاعیه تکمیلی روابط عمومی بانک ملی ایران + سند
اطلاعیه تکمیلی روابط عمومی بانک ملی ایران + سند