متقاضیان می بایست، محدودیت مذکور را در خصوص ورود سفارشات خرید و معاملات انجام شده رعایت کنند.

نماد معاملاتی شرکت های چرخشگر، داروسازی ابوریحان، کارت اعتباری ایران کیش، سیمان صوفیان، شیر پاستوریزه پگاه خراسان، صنایع مس شهید باهنر و حق تقدم شرکت صنایع مس شهید باهنر، با توجه به عدم کشف قیمت در روز معاملاتی قبل بدون محدودیت نوسان قیمت معامله می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار پول(poolpress.ir) ، نماد معاملاتی شرکت عمران و توسعه شاهد (ثعمرا۱)، پس از ارائه اطلاعات، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف ۵ درصد، معامله خواهد شد.

نماد معاملاتی شرکت زامیاد، دشت مرغاب و صنایع شیمیایی سینا با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم متوقف شدند.

مدیریت بازار اعلام کرد محدودیت عدم فروش توسط خریداران اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن تا ۲ ماه پس از تاریخ خرید در برخی از نمادهای مربوط به آن از روز شنبه مورخ ۰۷/۰۴/۱۳۹۳ اعمال گشته است.

وی افزود: محدودیت عدم فروش خریداران اوراق تا ۲ ماه پس از خرید برای نمادهای اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن که فقط ۴ ماه تا پایان معاملات آن در بازار فرابورس ایران باقی مانده است، اعمال نخواهد شد. لذا نمادهای معاملاتی به شرح ذیل مشمول محدودیت مذکور نمی باشند: تسه۹۱۱۰، تسه۹۱۱۱، تسه۹۱۱۲، تسه۹۲۰۳، تسه۹۲۰۴، تسه۹۲۰۵ و تسه۹۲۰۶. ضمناً نماد معاملاتی تسهیلات مسکن مهر ماه سال ۱۳۹۲ (تسه۹۲۰۷) تا تاریخ ۱۳/۰۳/۱۳۹۴ مشمول محدودیت می باشد و سایر نمادهای معاملاتی اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن مشمول محدودیت فروش خریداران به مدت ۲ ماه خواهند بود.

وی همچنین تأکید کرد: اعتبار کلیه اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن از اوراق تسهیلات مسکن دی ماه سال ۱۳۹۱ (تسه۹۱۱۰) به بعد، جهت اخذ تسهیلات تا یک ماه پس از توقف نماد در بازار فرابورس ایران می باشد.

به گزارش اکوسنتر، همچنین محدودیت سقف خرید به میزان حداکثر ۹۰ ورقه برای هر کد معاملاتی در هر جلسه معاملاتی و در کلیه نمادهای اوراق تسهیلات مسکن اعمال می گردد. به عبارت دیگر در هر جلسه معاملاتی و در کلیه نمادهای اوراق تسهیلات مسکن، هر کد معاملاتی صرفاً تا سقف ۹۰ ورقه تسهیلات مسکن مجاز به ورود سفارش خرید و انجام معامله می باشد.

مدیریت بازار ادامه داد: متقاضیان می بایست، محدودیت مذکور را در خصوص ورود سفارشات خرید و معاملات انجام شده رعایت نمایند. تخطی از پیام ناظر بازار و ورود سفارش یا خرید بیش از سقف مجاز منجر به ابطال کلیه معاملات صورت گرفته و حذف سفارش های ورود یافته گردیده و موضوع به مرجع رسیدگی به تخلفات ارجاع می گردد.

نماد معاملاتی شرکت بیمه پاسارگاد، آهن و فولاد ارفع و بیمه اتکایی ایرانیان ، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف ۵۰ درصد، معامله خواهد شد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=63273
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

از کمبود نقدینگی تا رفت و آمد نمادها در بورس
از کمبود نقدینگی تا رفت و آمد نمادها در بورس
از کمبود نقدینگی تا رفت و آمد نمادها در بورس
از کمبود نقدینگی تا رفت و آمد نمادها در بورس
از کمبود نقدینگی تا رفت و آمد نمادها در بورس