نخستین کنفرانس ملی بازاریابی خدمات با تاکید بر چالش ها و راهکارهای بازاریابی در صنعت بیمه با حمایت مادی و معنوی بیمه دانا در سمنان برگزار می شود .
نخستین کنفرانس ملی بازاریابی خدمات با تاکید بر چالش ها و راهکارهای بازاریابی در صنعت بیمه با حمایت مادی و معنوی بیمه دانا در سمنان برگزار می شود .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار پول(poolpress.ir)، در این کنفرانس که روز هشتم اردیبهشت ماه جاری در دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اداری دانشگاه سمنان با حضور اساتید دانشگاه، کارشناسان و صاحب نظران اقتصادی از جمله مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و تنی چند از مدیران ستادی بیمه دانا برگزار می شود، مباحثی همچون خدمات بیمه در سند چشم انداز ۱۴۰۴، بازاریابی خدمات و جهانی شدن، نقش بیمه در اقتصاد دانش بنیان، برند سازی در خدمات بیمه و روش های نوین در فروش خدمات بیمه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت .
در این کنفرانس شرکت بیمه دانا با ارائه چند مقاله تخصصی با عناوین” رضایت مشتری و دلایل ترجیح شرکت های بیمه خصوصی” نوشته دکتر بیژن صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، محمد کریمی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور و بهزاد حسین نژاد کاشانی مدرس بیمه دانشگاه بین المللی امام رضا{ع} ،” بررسی ارتباط آگهی تجاری رسانه ای بر فروش خدمات بیمه و مطالعه موردی در شرکت بیمه دانا” نوشته دکتر رضا جعفری رییس هیات مدیره بیمه دانا، حسین ثنایی نامقی معاون مدیر دفتر تحقیقات و مطالعات بیمه ای و علی پارسا منش مدیر شعبه ساوه و” بررسی تاثیر مالی و اقتصاد در خدمات صنعت بیمه بر رشد اقتصادی ایران با استفاده از روش صحیح خطای آستانه ای” نوشته نوشین خانی قریه گپی ، سید محمد هادی سبحانیان و حسین ثنایی نامقی، حضور فعالی خواهد داشت .
گفتنی است: در حاشیه این کنفرانس که با برگزاری کارگاه آموزشی شیوه های نوین بازاریابی خدمات بیمه همراه است، بیمه دانا با برپایی غرفه ای، آخرین خدمات و دستاوردهای بیمه ای خود را درمعرض بازدید علاقه مندان قرار خواهد داد .
انتهای پیام