مدیرعامل بیمه دانا گفت:امیدوارم این شعار در عمل تحقّق پیدا کند و شرکت بیمه دانا با تکریم همه ذینفعان خود و ارائه خدمات مناسب بیمه ای در حداقل زمان ممکن بتواند به این شعار به معنای حقیقی کلمه عمل کند و آثار و نتایج آن را ببیند.

مدیرعامل بیمه دانا گفت:امیدوارم این شعار در عمل تحقّق پیدا کند و شرکت بیمه دانا با تکریم همه ذینفعان خود و ارائه خدمات مناسب بیمه ای در حداقل زمان ممکن بتواند به این شعار به معنای حقیقی کلمه عمل کند و آثار و نتایج آن را ببیند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار پول(poolpress.ir)، پیام مدیر عامل بیمه دانا به شرح ذیل است:
بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌

یا مقلّب القلوب و الابصار، یا مدبّر اللّیل والنّهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال.

السّلام علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها.

ضمن عرض تبریک سال نو و آرزوی بهترین ها برای خانواده معزز بیمه دانا بر خود لازم می دانم تا با عنایت به تلاش ها و تحمل سختی های فراوانی که این مجموعه طی سال گذشته در راستای پیاده سازی برنامه های شرکت در بهره مندی از سامانه های جامع و یکپارچه عملیات فنی و مالی متحمل شدند کمال تشکر و قدردانی را به عمل آورم. با نگاهی اجمالی به سالی که گذشت، الحمدالله شرکت بیمه دانا، اعم از کارکنان متعهد در ستاد، همکاران ساعی در شعب و نمایندگان با غیرت در عرصه شبکه فروش، توانست با افزایش ضریب نفوذ خود در بازار و جذب بازارهای جدید بیمه ای با رشد پورتفویی بالغ بر ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته سال را به پایان برساند. این در حالی بود که بیمه دانا به عنوان یک شرکت بیمه اخلاق محور و مشتری مدار با پرداخت بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان خسارت طی سال ۱۳۹۳ برگ زرین دیگری در راستای خدمت رسانی به هم میهنان عزیزمان در کارنامه خود ثبت کرد.

علی رغم برخی سختی ها و کاستی ها در پشتیبانی های ستادی و شعب، نمایندگان نیز با همراهی مناسب و تحسین برانگیز خود به یاری شرکت خود برخواستند و با نفوذ بیشتر به بازارهای خرد، گامهای موثری در تثبیت جایگاه بیمه دانا در اذهان عمومی و همچنین در صنعت بیمه برداشتند که ایشان به عنوان ولی نعمتان شرکت بیمه دانا بسیار بیش از آنچه تا کنون مورد توجه و عنایت قرار گرفته اند بایستی در نظر گرفته شوند.

در سال ۱۳۹۴ توفیقات بیشتری را برای خانواده بزرگ بیمه دانا آرزومندم که همه این آرزوها با برنامه ریزی، تلاش و توکل به خداوند دست یافتنی خواهد بود. در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری که در این سال بزرگترین آرزوهایشان برای ملت را پیشرفت اقتصادی، اقتدار و عزّت منطقه‌ای و بین‌المللی، جهشهای علمی به معنای واقعی، عدالت قضائی و اقتصادی، ایمان و معنویّت که از همه مهم‌تر و پشتوانه‌ی همه‌ی آن سرفصل‌های دیگر است را بیان فرمودند، بیمه دانا قوی تر از سالهای گذشته و با عنایت به ظرفیتهای درونی خود از نظر اتحاد و همدلی پرسنل و شبکه فروش، دانش فنی، بیمه گذاران و بیمه شدگان چندین ساله و همچنین ظرفیت های بالا در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی حرکتی قوی را بسوی اعتلا و پیشرفت و ارائه خدمات ارزنده به ملت شریف ایران را آغاز خواهد کرد.

آنچه در این حرکت بسیار مهم است این است که این ظرفیّت عظیم و مهم دست‌یافتنی است ولی شروطی دارد؛ یکی از مهم‌ترین شروط آن همدلی و همکاری‌های صمیمانه میان پرسنل شرکت و نمایندگان و بیمه گذاران، اگر این همکاری صمیمانه چند سویه شکل بگیرد، یقیناً همه‌ی برنامه های شرکت دست یافتنی و با کمترین دشواری و بیشترین حلاوت میسر خواهد شد. در این راستا طی سال گذشته معاونت بازاریابی، شعب و شبکه فروش با هدف تمرکز بیشتر بر روی مشتریان و فراهم نمودن بسترهای مناسب جهت خدمت رسانی در بیمه دانا شروع مجددی داشت که با تلاش و امید به خداوند این حوزه نیز اقدامات موثری را در پیشبرد اهداف مورد نظر خواهد داشت.

بیمه شدگان؛ بیمه گذاران، نمایندگان، سهامداران و پرسنل بیمه دانا همگی یک خانواده هستند و احترام و تکریم ایشان اولین گام در رسیدن به اهداف شرکت می باشد. شرکت بیمه دانا نیز به عنوان محمل ارائه خدمت به ایشان موظف به ارائه انواع خدمات مورد نیاز ایشان و بومی سازی پوشش های بیمه های با نوآوری در طراحی بیمه نامه های جدید می باشد که البته این خدمات به شرطی کارآمد و مناسب می باشند که در زمان قابل قبولی به دست مشتریان و ذینفعان رسانده شود. لذا بنده با عنایت به راهبردهای شرکت در سال جاری این شعار را برای شرکت انتخاب می نمایم: «تکریم، تجمیع، تسریع».

امیدوارم این شعار در عمل تحقّق پیدا کند و شرکت بیمه دانا با تکریم همه ذینفعان خود و ارائه خدمات مناسب بیمه ای در حداقل زمان ممکن بتواند به این شعار به معنای حقیقی کلمه عمل کند و آثار و نتایج آن را ببیند.

از خداوند متعال پیشرفت همه‌ی کارهای بزرگ کشور را خواستارم و همچنین توفیق خود و همکارانم را در خدمتگزاری از خدای متعال مسئلت می نمایم.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=59178
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

خط مشی بیمه دانا از زبان مدیر عامل
خط مشی بیمه دانا از زبان مدیر عامل
خط مشی بیمه دانا از زبان مدیر عامل
خط مشی بیمه دانا از زبان مدیر عامل
خط مشی بیمه دانا از زبان مدیر عامل