شرکت بیمه ایران در یک همکاری بین بخشی با ایرانسل، اقدام به راهاندازی بستری برای پوشش بیمهای تمامی اقشار جامعه از طریق تلفن همراه کرد.
شرکت بیمه ایران در یک همکاری بین بخشی با ایرانسل، اقدام به راهاندازی بستری برای پوشش بیمهای تمامی اقشار جامعه از طریق تلفن همراه کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار پول (poolpress.ir)، براساس این طرح که برای اولین بار در ایران به مرحله اجرا گذاشته شده، تمامی مشترکان سیمکارتهای ایرانسل میتوانند در نوروز امسال تنها با پرداخت ۱۸۲۰ تومان که شامل هزینه بیمهنامه و هزینه تراکنش میشود، بیمهنامه حوادث نوروزی را برای خود و هر یک از مشترکان ایرانسلی و غیر ایرانسلی فعال کنند.
علیرضا قلمبر دزفولی مدیر عامل اپراتور دوم ارتباطی در این مراسم با اشاره به اینکه اولین خدمات بیمهای از طریق تلفن همراه قرار است توسط ایرانسل ارائه شود، اظهار کرد: مشترکان میتوانند با شمارهگیری کد دستوری #۹۹۹* به منوهای مربوط به این خدمت دست یابند.
وی عنوان کرد: پوشش این خدمت به شکل سراسری و بدون محدودیت جغرافیایی است و مشترکان میتوانند با مرکز پاسخگوی ملی که برای بیمه ایران به شماره ۰۹۶۶۸ است، جهت اطلاعات بیشتر تماس حاصل کنند.
مدیر عامل اپراتور دوم ارتباطی گفت: قرار است این تیم مشترک ایرانسل و بیمه ایران در سال ۹۴ خدمات بیمهای بیشتری ارائه کنند که مبتنی بر نسلهای ارتباطی نوین باشد.
مشترکان ایرانسل جهت فعالسازی این سیستم میتوانند کد دستوری مربوطه را شمارهگیری کنند تا از سقف ۱۰۰ میلیون ریال پوشش بیمهای در هنگام بروز سانحه در ایام عید بهرهمند شوند.
فعالسازی این سرویس برای مشترکان از تاریخ ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ تا ۵ فروردین ۱۳۹۴ امکانپذیر است. همچنین در صورت خرید بیمهنامه قبل از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، تاریخ شروع آن از ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ محاسبه شده و تا ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ معتبر خواهد بود و اگر پس از این تاریخ یعنی در بازه زمانی ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ تا ۵ فروردین ۱۳۹۴ برای خرید بیمهنامه اقدام شود، تاریخ شروع آن معادل روز خرید و تاریخ پایان آن ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ خواهد بود.
محمد حیدری عضو هیات مدیره بیمه ایران هم در این نشست اظهار کرد: امیدواریم با این تفاهمنامه کانالی با دسترسی آسان برای شهروندان جهت دسترسی به خدمات بیمهای گشوده باشیم.
وی عنوان کرد: این بیمهنامه در قالب بیمه حوادث انفرادی به مدت یک ماه و از آن جهت که پوشش ایرانسل گسترده است، این کار را با اپراتور دوم آغاز کردیم که امیدواریم فتح بابی برای آرامش روانی شهروندان باشد.
او خاطر نشان کرد: مشترکان در این شیوه نیازی به مراجعه حضوری به شعب بیمه ندارند.
حیدری در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه مشترکان برای دریافت خسارت باید چه کاری انجام دهند؟ و برآورد شما از فعالسازی این سرویس چه اندازه است؟، گفت: برای پرداخت خسارت محدودیت زمانی وجود ندارد و حتی میتوانند بعد از بازگشت از سفر نیز طلب خسارت کنند؛ ضمن اینکه کل شعب ما در ایام نوروز در کشور فعال و آماده ارائه خدمات حتی حین سفر است.
وی همچنین در ارتباط با سوال دوم نیز گفت: علیالقاعده چنین کاری توسعه فرهنگ بیمه است و پیشبینی ما این است که ۶۰ تا ۷۰ درصد مشترکان ایرانسل، بیمه ایام نوروزی را فعال کنند. تنها باید توجه داشته باشند که ثبت اطلاعات با کد ملی انجام میشود که برای هر فرد یکسان است.
او افزود: بنابراین اگر قرار است اعضای خانواده هم بیمه شوند، باید کد ملی آنها در سیستم وارد شود. اطلاعات بیمهنامه افراد هم در سایت بیمه ایران به نشانی www.iraninsurance.ir قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام