مدیر کل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: سازمان تأمین اجتماعی برای افزایش سطح رضایتمندی بیمه شدگان این سازمان تلاش می¬کند و جلب رضایت آنان یکی از مهم ترین اولویت های این سازمان است.

مدیر کل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: سازمان تأمین اجتماعی برای افزایش سطح رضایتمندی بیمه شدگان این سازمان تلاش می¬کند و جلب رضایت آنان یکی از مهم ترین اولویت های این سازمان است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول (poolpress.ir)، دکتر مهدی درخشان در مراسم تودیع و معارفه مدیر درمان تأمین اجتماعی کردستان با بیان این مطلب، افزود: نظام سلامت، برای سازمان تأمین اجتماعی هم گام با دولت تدبیر و امید بسیار مهم بوده و در این زمینه برای ارایه خدمات درمانی به آحاد جامعه تلاش می کنیم.
وی اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی بدور از هرگونه حاشیه در حال انجام ماموریت های خود در بخش های مختلف است و پاسخ گویی، برنامه محوری، قانون مداری و پاکدستی شعارهای اصلی تأمین اجتماعی برای انجام مأموریت های این سازمان است.
در ادامه دکتر هوشنگ فولادی مدیر درمان جدید تأمین اجتماعی کردستان گفت: کار با خرد جمعی و مشارکت عمومی، ادامه روند کارهای بنیادی و اساسی مدیران قبلی، ‌کاهش فاصله هزینه ها و عملکرد و از طرفی رعایت دقیق قوانین از اهم اولویت های جدید برنامه کاری و راهبردی در حوزه درمان استان خواهد بود.
وی همچنین بر مشارکت فعالانه، خلاقانه و دلسوزانه تمامی کارکنان تاکید و ابراز امیدواری کرد، با همکاری و تعامل شاهد رشد و ارتقای کیفیت خدمات درمانی ارایه شده به بیمه شدگان و بیماران در سطح مراکز درمانی تابعه در استان باشیم.
انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=55826
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

هدف تأمین اجتماعی رضایت بیمه شدگان است
هدف تأمین اجتماعی رضایت بیمه شدگان است
هدف تأمین اجتماعی رضایت بیمه شدگان است
هدف تأمین اجتماعی رضایت بیمه شدگان است
هدف تأمین اجتماعی رضایت بیمه شدگان است
هدف تأمین اجتماعی رضایت بیمه شدگان است