بیمه آسیا برای دومین سال متوالی و در میان ده شرکت برتر منطقه اوراسیا ، تندیس طلایی کیفیت را دریافت کرد.
بیمه آسیا برای دومین سال متوالی و در میان ده شرکت برتر منطقه اوراسیا ، تندیس طلایی کیفیت را دریافت کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول(poolpress.ir) ، ابراهیم کاردگر نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در دوازدهمین مراسم بین المللی اعطای تندیس کیفیت شبکه بین المللی ده سازمان برتر کانادا که با حضور رئیس کمیته محیط زیست کشور کانادا و نماینده سازمان بین المللی استاندارد ، نماینده شهردار بخارست، معاون سازمان استاندارد رومانی، مدیران و نمایندگان ارشد شرکت های برتر منطقه و نمایندگان ۱۲ کشور عضو این نهاد بین المللی در بخارست پایتخت رومانی برگزار شد ، تندیس طلایی کیفیت را دریافت کرد.
بنابر این گزارش، همچنین بیمه آسیا از سوی نهاد جی ای سی ، موفق به دریافت گواهی ایزو ۹۰۰۱ و برنده جایزه ۱۰ ارائه دهنده برتر در بخش ارائه خدمات بیمه ای به مشتریان خود شد.
توجه ویژه به بهبود و ارائه خدمات مستمر کیفی و مشتری مداری از جمله معیارهای انتخاب موسسات برگزیده برای دریافت تندیس مذکور بود.در این مراسم شرکت ها و سازمان های ایرانی پس از ارزیابی و بررسی های کارشناسی این دو نهاد بین المللی ۳ نشان طلا ی این مراسم را از آن خود کردند.
این گزارش می افزاید: بیمه آسیا ، بانک شهر و شرکت یزد بسپار شرکت های ایرانی بودند که در اجلاس بین المللی کیفیت که با حضور نماینده ارشد مؤسسه بین المللی استاندارد جی.آی.سی، نمایندگان مؤسسات استاندارد اعضای جی آی سی از جمله کانادا، انگلستان، ارمنستان، اکراین، ترکمنستان، آذربایجان، تاجیکستان ، رومانی ، بلغارستان ، آلمان ، اطریش و … در بخارست برگزار شد، موفق به دریافت تندیس طلایی بین المللی کیفیت شدند.
با پایان مراسم بین المللی اهدای تندیس کیفیت GIC در رومانی، ۱۰ شرکت برتر از سوی نهادهای بین المللی جی.آی.سی انگلستان و تی.تی.آ کانادا انتخاب و موفق به دریافت تندیس مدیریت کیفیت شدند.هرساله ۱۰ شرکت برتر از سوی نهادهای بین المللی جی.آی.سی انگلستان و تی.تی.آ کانادا انتخاب و به دریافت تندیس مدیریت کیفیت مفتخر می شوند. این جایزه ارزنده در مسیری سخت به سازمانهایی اهدا می شود که توانستهاند در آزمون کیفیت، بالاترین نتایج و امتیازات را در معیارهای عمومی و تخصصی کسب کرده و در سطح جهان درخشیده اند.این مراسم با رویکرد مدیریت دانش در کیفیت با هدف شناسایی کم و کیف شرکت های صنعتی، تولیدی و خدماتی در سراسر جهان با استفاده از روش های علمی و مدیریتی روز دنیا و تحقیقات مستمر در راستای توسعه و بهبود کیفی عملکرد شرکت های متولی امور اجرایی برگزار شد.