مدیرعامل شرکت پست گفت: خسارت مرسوله پستی مشترکان برابر با بیمه اظهار شده آنان پرداخته می‌شود.

مدیرعامل شرکت پست گفت: خسارت مرسوله پستی مشترکان برابر با بیمه اظهار شده آنان پرداخته می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول(poolpress.ir)، حسین مهری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به منظور افزایش اعتماد شهروندان در استفاده از خدمات پستی و همچنین کاهش خسارت به مرسوله پستی،عنوان کرد: مرسوله پستی مشترکان بیمه می‌شود.
وی با اشاره به این که میزان بیمه تعیین شده را مشترک تعیین می‌کند، افزود: در صورت خسارت و یا مفقود شدن مرسوله، برابر بیمه اظهار شده، پرداخت خسارت انجام می‌شود.
مهری تصریح کرد: مشترکانی که مرسوله خود را بیمه نکرده‌اند، اما مرسوله‌شان خسارت دیده است، میزان خسارت پرداختی به مشترک برابر با تعرفه‌های اعلام شده در سایت شرکت پست به نشانی www.post.ir است.
وی در خصوص زمان پرداخت خسارت به مشترکان گفت: در گذشته خسارت مرسوله مشترکان بعد از ۲ سال پرداخت می‌شد، اما در حال حاضر در ۱۲ روز خسارت مرسوله مشترکان پرداخته می‌شود که در آینده به ۵ روز کاهش می‌یابد.
مهری خاطرنشان کرد: همواره تلاش می‌شود که هیچ مرسوله‌ای آسیب نبیند و با دقت به دست مشترک برسد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=53164
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

مرسولات پستی بیمه می‌شود
مرسولات پستی بیمه می‌شود
مرسولات پستی بیمه می‌شود
مرسولات پستی بیمه می‌شود
مرسولات پستی بیمه می‌شود
مرسولات پستی بیمه می‌شود