آنچه که امروز دیدیم نشان دهنده این مثل معروف است که “این خانه از پای بست ویران است”.

اخبارپول: مرسوم است با تغییروتحول در یک سازمان همه امیدوار می‌شوند همزمان با این تغییر، تحولات مثبت هم در آن سازمان رخ دهد.
زمانی که مصطفی زندی از وزارت اقتصاد به بیمه مرکزی رفت بسیاری امیدوار بودند این تغییر برای بیمه مرکزی مثبت بوده و سازمان مذکور از رخوتی که دچار شده بود خارج شود.
چندی قبل که مصطفی زندی به سمت مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی منصوب شد بسیاری و از جمله این پایگاه خبری برای وی آرزوی موفقیت و ابراز امیدواری کردند که شرایط در بیمه مرکزی رو به بهبود رود اما آنچه که امروز دیدیم نشان دهنده این مثل معروف است که “این خانه از پای بست ویران است”.
ماجرا بسیار ساده اتفاق افتاد…
خبرنگارما طبق دعوت قبلی و به نمایندگی از این پایگاه خبری برای نشست خبری مدیرعامل بیمه مرکزی به ریاست محمد ابراهیم امین به ساختمان اصلی بیمه مرکزی واقع در خیابان آفریقای سابق و نلسون ماندلای فعلی مراجعه کرد.
اما با وجود تماس‌های تلفنی برای دعوت این رسانه به نشست خبری بیمه مرکزی اسامی تعدادی از پایگاه‌های خبری از جمله پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول(پول پرس) در این لیست وجود نداشت و از طرفی هیچکدام از مسولین روابط عمومی نه تنها در قسمت ورودی ساختمان حضور نداشتند بلکه حتی تلفن‌های ثابت و همراه خودرا نیز جواب نمی‌داند به گونه ای که وقتی خبرنگار ما برای پی‌گیری این جریان از نگهبانی درخواست کرد که با روابط عمومی تماس بگیرد در جواب این پاسخ را شنید که روابط عمومی به هیچ عنوان در حال حاضر پاسخگو نیست.
این ماجرا یعنی راه ندادن خبرنگار ما به نشست خبری با وجود دعوت وی به این نشست طی روز قبل به آنجا رسید که خبرنگار ما طی تماس با خبرنگار رسانه‌ای دیگر که در سالن آن هم در فاصله چند متری از مصطفی زندی، مدیرروابط عمومی بیمه مرکزی حضور داشت، از این خبرنگار خواست تا شرایط و سردرگمی خبرنگار ما و دیگر خبرنگارانی که دعوت شده اما اسم‌شان در لیست بیمه مرکزی نبود را به اطلاع مصطفی زندی برساند با این وجود هیچ اقدامی از جانب مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی صورت نگرفت!
اما آنچه که جالب توجه است اینکه در شرایطی از ورود خبرنگار ما به سالن و تعدادی خبرنگار دیگر جلوگیری شد که مسولین این امر را به دلیل مسائل امنیتی ذکر کردند.
علاوه برآن لیست نگهبانی از رسانه‌های مجاز به شرکت در این نشست خبری بسیار کوتاه بود و این یعنی افراد زیادی بودند که دعوت شده اما اسمشان در لیست نبود و سرگردان شدند.
بر اساس این گزارش، اوضاع در سالن نشست هم بنا به گفته خبرنگاران حاضر چندان دلچسب و خبری نبوده بطوری‌که رییس روابط عمومی این سازمان با ایما و اشاره از خبرنگاران درخواست می‌کرد سوالات خود را کوتاه کنند و یا از پرسیدن آن صرف نظر کنند و این بسیار جای تاسف دارد.
حال باید گفت چه بهتر آنکه چاره‌ای برای روابط عمومی بیمه مرکزی اندیشیده شود تا نیروهای تازه نفس به استخدام این سازمان درآیند که هم کارخود را آموخته باشند و هم راه تعامل با رسانه‌ها را بدانند تا نباشد روزی خبرنگاری که به نشست دعوت می‌شود راهی به درون نشست نیابد.

 

بیمه مرکزی 1
انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=51855
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

‫درهای روابط عمومی بیمه مرکزی روی پاشنه زنگ زده می‌چرخد؟
‫درهای روابط عمومی بیمه مرکزی روی پاشنه زنگ زده می‌چرخد؟
‫درهای روابط عمومی بیمه مرکزی روی پاشنه زنگ زده می‌چرخد؟
‫درهای روابط عمومی بیمه مرکزی روی پاشنه زنگ زده می‌چرخد؟
‫درهای روابط عمومی بیمه مرکزی روی پاشنه زنگ زده می‌چرخد؟