چهارده مقاله بیمه آسیا به صورت ارائه و پوستر در بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بینالمللی بیمه و توسعه پذیرفته شده است.
چهارده مقاله بیمه آسیا به صورت ارائه و پوستر در بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بینالمللی بیمه و توسعه پذیرفته شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول(poolpress.ir)، چهار مقاله “ورشکستگی و مشتریمداری ” (نگارش دکتر ابراهیم کاردگر، نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل، محمود سبزی، رئیس مرکز طرح و توسعه و هادی رحمانی)، “بررسی عوامل زمینهای و وفاداری به برند بر تصمیم خرید بیمه گذاران اتومبیل در تهران (نگارش سید احمد حسینی، مشاور معاون فنی مدیرعامل در بیمه های اشخاص و مسئولیت) ،”بررسی رابطه شاخص های مشتری مداری و توانگری مالی در صنعت بیمه”(نگارش حسینعلی بختیار نصر آبادی،کارشناس شعبه مرکزی استان اصفهان) و ” بررسی ارتباط معیارهای حاکمیت شرکتی و مشتریمداری شرکتهای بیمه (نگارش مهدی کمالی، کارشناس شعبه مرکزی استان اصفهان و محمد ابراهیمی) در همایش بیمه و توسعه ارائه میشود.
بنا بر این گزارش، ده مقاله” نقش مشتری مداری بر وفاداری مصرفکننده بیمه ها به برند” (نگارش دکتر ابراهیم کاردگر، نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل و بهروز نوری، مشاور مدیرعامل)، “توسعه استراتژیک منابع انسانی شرکت های بیمه با رویکرد ارتباط با مشتریان در جهت ارتقاء کیفیت خدمات بیمه” (نگارش اسماعیل مهدوینیا، عضو هیئت مدیره و معاون مالی، اقتصادی و منابع انسانی و رسول رحمتی نودهی، کارشناس مرکز طرح و توسعه)، “نقش” انجمن ها و تشکلات حرفهای بیمهای در حفظ حقوق بیمه گذاران” (نگارش فرامرز خجیر، عضو هیأت مدیره و معاون فنی مدیرعامل در بیمه های اموال، مسعود قاسمی، مشاور معاون فنی مدیرعامل در بیمه های اموال و آیدین رشیدی، کارشناس بیمه های مسئولیت)، ” شناسایی علل نارضایتی بیمه گذاران در صنعت بیمه” (نگارش محمود سبزی، رئیس مرکز طرح و توسعه، آیدین رشیدی، کارشناس بیمههای مسئولیت و حمید رمضانی، مدیر بازرسی و انتظامات)، “بررسی عوامل مؤثر بر افزایش فروش بیمههای مهندسی با تأکید بر جذب و نگهداری مشتریان “(نگارش سید مهدی وهابی، معاون مدیریت امور نمایندگان و کارگزاران و عاطفه حیدری، کارشناس بیمه های اتکایی،”پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان براساس عوامل کلیدی موفقیت در یک شرکت بیمه” (نگارش رسول رحمتی نودهی، کارشناس مرکز طرح و توسعه، مریم حاجی قربانی، کارشناس مدیریت بیمه های اتومبیل)، “بررسی ناپارامتریک رابطه میان اخلاق حرفه ای و حسن رضایت در مشتریان در راستای مشتری مداری “(نگارش رامین دلیری، رئیس شعبه استان قزوین و ملیحه صمدی، کارشناس شعبه قزوین)، ،”customer Relationship Management and its use in Insurance Industry “نگارش آیدین رشیدی،کارشناس بیمه های مسئولیت)، “امکان سنجی استقرار الگوهای رضایت مشتری در صنعت بیمه “(نگارش دکتر سعید صحت، رسول رحمتی نودهی، کارشناس مرکز طرح و توسعه و دکتر سید سعید موسوی) و “نقش سیستم نظارت مالی در حمایت از مشتریان صنعت بیمه با نگاهی به عملکرد کشورهای موفق” (نگارش دکتر امیر صفری و مهدی کمالی، کارشناس شعبه مرکزی استان اصفهان) به صورت پوستر پذیرفته شده است.
انتهای پیام