۴۴ درصد رشد تولید در شش ماهه نخست سال جاری فعالیت بیمه آسیا ، ثمره تلاش و کار شبکه فروش، کارکنان و هیأت مدیره شرکت بوده است.
نقاط ضربه پذیر سازمان از طریق حسابرسی، کنترل و نظارت مشخص می شود و باید برای این امر اهمیت خاصی در سازمان قایل شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول (poolpress.ir)، دکتر ابراهیم کاردگر، نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در گردهمایی مدیران و رؤسای شعب بیمه آسیا با اشاره به آمار بیمه مرکزی مبنی بر اینکه حدود ۱۰ درصد از خسارت های پرداخت شده در صنعت بیمه واقعی نیست،گفت: با در نظر گرفتن این امر و میزان خسارت پرداختی بیمه آسیا طی سال گذشته می توان پی برد که از طریق حسابرسی، کنترل و نظارت دقیق تا چه حد از اتلاف سرمایه های شرکت جلوگیری می شود. اگر ما ۳ درصد در عدم پرداخت خسارت های من غیرحق، موفق باشیم، رقم قابل توجهی خواهد شد.
مدیر عامل بیمه آسیا با مقایسه عملکرد بیمه آسیا در ۶ ماهه نخست سال ۱۳۹۳ با مدت مشابه سال قبل اظهار داشت : ۴۴ درصد رشد تولید در شش ماهه نخست سال جاری فعالیت بیمه آسیا ، ثمره تلاش و کار شبکه فروش، کارکنان و هیأت مدیره شرکت بوده است.
دکتر کاردگر سهم رشته های آتش سوزی، باربری، بدنه اتومبیل و ثالث و سرنشین را در کل پورتفوی تولیدی بیمه آسیا در ۶ ماهه نخست امسال به ترتیب ۲۴، ۳۷، ۲۵ و ۳۷/۷ درصد اعلام کرد و بیان داشت : در رشته ثالث و سرنشین علاوه بر رشد در مبلغ حق بیمه دریافتی، شاهد رشد در تعداد بیمه نامه های صادره بوده ایم که نشان از اقبال مردم به بیمه آسیاست.
نایب رئیس هیأت مدیره بیمه آسیا در ادامه تاکید کرد: تخفیف بیمه آسیا در بیمه شخص ثالث براساس مصوبات شورای عالی بیمه بوده و سیاست شرکت در این زمینه پیروی از تفاهم نامه منعقده در سندیکا مبنی بر عدم اعمال تخفیف اضافی در این رشته است.
مدیرعامل بیمه آسیا افزود: در بیمه بدنه باید تلاش کنیم با تدابیر مناسب، بازاریابی و اطلاع رسانی صحیح از بازار بیمه ای بالقوهای که در این رشته وجود دارد استفاده و پورتفوی خوبی را جذب کنیم.
دکتر کاردگر با اشاره به کاهش ده درصدی نسبت خسارت بیمه آسیا در ۶ ماهه نخست سال جاری اثرات آن را کاملاً ملموس دانست.
نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا هدف از حسابرسی و کنترل داخلی را اثربخشی و کارایی عملیاتی خواند و گفت: یکی از وظایف کنترل داخلی و حسابرسی بررسی انحرافات از بخش نامه ها و آئین نامه های شورای عالی بیمه و وصول مطالبات است.
گردهمایی مدیران و روسای شعب بیمه آسیا در هفت کارگروه تخصصی امور مالی، شعب، مدیران مستقل، توسعه بازار و شبکه فروش، بیمه های اموال ، بیمه های اشخاص و مالی، اقتصادی و منابع انسانی طی دو روز در گرگان برگزار شد.
انتهای پیام