ایده راهاندازی باشگاه مشتریان نوین طبق نظرسنجیهای صورت گرفته از مشتریان کارگزاریها در دستور کار این شرکت قرار گرفت که بر این اساس جوایزی برای معاملهگران آنلاین در نظر گرفته خواهد شد.
با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان و طرح مشتری مداری شرکت کارگزاری تامین سرمایه نوین، باشگاه “مشتریان نوین” این شرکت راهاندازی شد.
به گزارش پول پرس، از این پس مشتریان این شرکت که به صورت آنلاین نسبت به معامله سهام اقدام کنند، میتوانند از اعتبار جهت افزایش میزان تراکنش ماهانه و به نسبت آن افزایش میزان امتیازات خود در باشگاه مشتریان بهرهمند گردند.
ایده راهاندازی باشگاه مشتریان نوین طبق نظرسنجیهای صورت گرفته از مشتریان کارگزاریها در دستور کار این شرکت قرار گرفت که بر این اساس جوایزی برای معاملهگران آنلاین در نظر گرفته خواهد شد.
بر این اساس پیشبینیها به گونهای صورت گرفته که بستههای جوایز متناسب با نیاز سهامداران در بازار سرمایه انتخاب شود.
مطابق با شرایط طرح، به ازای هر ۱۰ میلیون ریال معامله آنلاین یک امتیاز در نظر گرفته میشود که براساس میزان کارکرد مشتری، جوایز خاصی در اختیار مشتری قرار میگیرد.
انتهای پیام