مؤسسه اعتباری کوثر سالیانه ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت می کند و از ویژگی های این موسسه پرداخت وام قرض الحسنه بدون کارمزد است که در موسسه اعتباری کوثر وام پنج میلیون تومانی قرض الحسنه بدون کارمزد به مشتریان پرداخت می شود.

مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر گفت: در موسسه اعتباری کوثر وام پنج میلیون تومانی قرض الحسنه بدون کارمزد به مشتریان پرداخت می شود.
به گزارش پول پرس، مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر به ویژگی های شاخص این مؤسسه اشاره کرد و افزود: مؤسسه کوثر اولین موسسه ای بود که در سریع ترین زمان و در طول دو سال مجوز فعالیت از بانک مرکزی دریافت کرد و در حال حاضر نیز عضو شبکه شتاب و سیستم ساتنا و پایا و همچنین مجوز صدور چک بین بانکی را دریافت کرده ایم .
رضایی در ادامه با بیان اینکه ۴۸ درصد از نقدینگی در استان همدان در بخش خدمات، ۲۸ درصد در بخش صنعت و ۲۴ درصد در بخش کشاورزی است، اظهار داشت: باید نقدینگی در بخش خدمات را به دیگر بخش ها انتقال دهیم و با توجه وجود ظرفیت های قابل توجه صنعتی و گردشگری در استان همدان به سمت بانکداری خرد برویم.
مدیرعامل مؤسسه اعتباری کوثر با بیان اینکه حجم نقدینگی در استان همدان کمتر از یک درصد است، خاطرنشان کرد: حجم نقدینگی در همدان با وجود۴۶۷ شعبه بانکی، پنج هزارمیلیارد ریال است و باید افزایش پیدا کند.
وی همچنین تصریح کرد: رونق اقتصادی در کنار نقدینگی نیست و صرف خدمات می شود لذا باید تلاش ها جهت افزایش حجم نقدینگی بیشتر شود تا بتوانیم شاهد گشایش در رونق فعالیتهای اقتصادی در استان همدان باشیم.
نایب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر در ادامه یادآور شد: ما بخش خصوصی فعال و قوی نداریم اما در صورت توان سنجی بخش خصوصی آمادگی داریم با ارائه تسهیلات در اجرای طرح های بزرگ سهیم شویم که در این زمینه مؤسسه اعتباری کوثر ضمن انعقاد قرارداد با ستاد عتبات عالیات، شماره حساب ۱۱۰۱۱۰ را ایجاد کرده است.
وی با بیان اینکه هدف این مؤسسه خدمت رسانی به عموم مردم است، یادآور شد: مؤسسه اعتباری کوثر سالیانه ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت می کند و از ویژگی های این موسسه پرداخت وام قرض الحسنه بدون کارمزد است که در موسسه اعتباری کوثر وام پنج میلیون تومانی قرض الحسنه بدون کارمزد به مشتریان پرداخت می شود.
وی با اشاره به اینکه مدیریت مؤسسه اعتباری کوثر تا سال گذشته به صورت منطقه ایی بود، خاطرنشان کرد: با توجه به گسترش فعالیت ها، مدیریت منطقه ای در سال گذشته به مدیریت استانی تغییر یافت که انتظار ما از مدیران استانها گسترش ضریب نفوذ و افزایش تعامل با ارکان نفوذ در استان، مشتریان و دیگر بانکها است.
دکتر رضایی با بیان اینکه استان همدان ظرفیت خوبی برای گسترش شعب و فعالیت های موسسه اعتباری کوثر دارد، ابراز داشت: در استان همدان ۴ شعبه که مجوز دریافت کرده اند درحال راه اندازی هستند و شهرستان های ملایر و نهاوند هم در دستور کار قرار دارند.
انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=47208
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

موسسه کوثر وام ۵ میلیون تومانی می دهد
موسسه کوثر وام ۵ میلیون تومانی می دهد
موسسه کوثر وام ۵ میلیون تومانی می دهد
موسسه کوثر وام ۵ میلیون تومانی می دهد
موسسه کوثر وام ۵ میلیون تومانی می دهد