صالح آبادی: البته طبیعی است که ما به جایگاه بازار سرمایه راضی نیستیم و باید جایگاه بهتری برای آن ترسیم کنیم.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه شرکت‌های سرمایه‌گذاری و هلدینگ آماده کمک به دولت هستند، گفت: می‌توانیم این قول را به دولت بدهیم که با تعامل سازنده با یکدیگر در سال‌های آینده نقش بازار سرمایه در تامین ملی را پر‌رنگ‌تر از گذشته شاهد باشیم.

به گزارش پول پرس، علی صالحی‌آبادی در نشست شرکت‌های هلدینگ و سرمایه‌گذاری برتر با معاون اول رییس‌جمهوری، برگزاری این نشست را نشان‌دهنده توجه دولت به بخش خصوصی دانست.
وی افزود: رییس‌جمهوری گفته است که شرکت‌های پیشران در اقتصاد باید نقش بیشتری در کمک به تامین مالی و خروج از رکود ایفا کنند که در این مرحله شرکت‌های سرمایه‌گذاری و هلدینگ به عنوان پیشران در اقتصاد ما مد‌نظر دولت است.
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: یکی از اهداف اصلی این است که نقش بازار سرمایه در تامین مالی فعالیت‌های اقتصادی ارتقا یابد که این نشان از توجه دولت به بازار سرمایه و ظرفیت‌های آن برای خروج از رکود است.
صالح‌آبادی اظهارداشت: سال گذشته ۲۷ هزار میلیارد تومان مجموعه افزایش سرمایه‌ها و انتشار اوراق مشارکت و سایر اوراق بوده است که اگر این عدد را با سال قبل مقایسه کنیم که حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان بود، بیش از دو برابر افزایش پیدا کرده است. وی ادامه داد: البته طبیعی است که ما به جایگاه بازار سرمایه راضی نیستیم و باید جایگاه بهتری برای آن ترسیم کنیم.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=47147
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بازار سرمایه جایگاه مناسبی ندارد
بازار سرمایه جایگاه مناسبی ندارد
بازار سرمایه جایگاه مناسبی ندارد
بازار سرمایه جایگاه مناسبی ندارد
بازار سرمایه جایگاه مناسبی ندارد