یک کارشناس بازار سرمایه گفت: بنظر می رسد کف ریزش های شاخص بورس کانال ۷۰ هزار باشد.

یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به این که اصلاح بازار سهام و قیمت شرکتها در حال حاضر تقریبا به پایان رسیده است گفت: بنظر می رسد کف ریزش های شاخص بورس کانال ۷۰ هزار باشد.

به گزارش پول پرس، محمد یاری در گفت و گو با تسنیم در خصوص وضعیت بازار سرمایه گفت: بازار سرمایه چند ماهی است که در حالت انتظار بسر می برد تا مشخص شود نتیجه مذاکرات هسته ای به کجا می انجامد.
وی با اشاره به این که اصلاح بازار سهام و قیمت شرکتها در حال حاضر تقریبا به پایان رسیده است افزود: بنظر می رسد کف ریزش های شاخص بورس کانال ۷۰ هزار باشد چرا که دماسنج بازار سهام تاکنون سه بار تا این عدد سقوط کرده و دوباره روند صعودی در پیش گرفته است.
محمد یاری اضافه کرد: نگاهی به قیمت سهام شرکتها در بورس نشان می دهد در چند ماه گذشته اصلاح قیمت برخی سهام تا ۵۰ درصد بوده است و پی بر ای بازار نیز در عدد مناسبی قرار دارد و شرایط کنونی برای سرمایه گذاری، با ریسک کمی همراه است.
این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: در این شرایط سرمایه گذاران باید سبدی از سهام که در آن شرکتهای صنایع مختلف بورسی هستند تهیه کنند و سراغ سهامی بروند که نقدشوندگی بالایی دارند.
وی در تعریف نقدشوندگی بالای سهام در بورس گفت: حجم بالای معاملات، تعداد روزهای دادوستد سهام شرکت، درصد سهام شناور آزاد و نیز دفعات مبادله از جمله شرایط نقدشوندگی سهام یک شرکت هستند.
این کارشناس بازار سرمایه یکی از اصول سهامدار در بورس را مراقبت از سبد سهام برشمرد و افزود: ممکن است برخی مواقع با توجه به شرایط بازار و افزایش و کاهش قیمت سهام، لازم باشد سهامداران نسبت به خرید و فروش سهام خود اقدام کنند.
انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=47126
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

کف ریزش قیمت بورس در کانال ۷۰هزار واحد
کف ریزش قیمت بورس در کانال ۷۰هزار واحد
کف ریزش قیمت بورس در کانال ۷۰هزار واحد
کف ریزش قیمت بورس در کانال ۷۰هزار واحد
کف ریزش قیمت بورس در کانال ۷۰هزار واحد