در هفته منتهی به ۲۶ شهریور ارزش معاملات نرمال به ۴۳۸۸ میلیارد ریال بالغ شد و حجم معاملات نرمال هم به ۱۶۱۶ میلیون سهم رسید که نسبت به هفته قبل به ترتیب با ۷ و ۷.۶ درصد کاهش همراه شدند.

شاخص بورس با افت ۴۸۲ واحدی هفتمین هفته پیاپی ریزشی خود را به پایان رساند.

به گزارش پول پرس، در هفته ای که گذشت تعداد ۲ میلیارد و ۵۸ میلیون سهم و حق تقدم در ۱۸۱ هزار نوبت مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۱۱.۷ درصد افزایش و ۱۶ درصد کاهش را نسبت به هفته ماقبل خود تجربه کرد و ارزش کل معاملات سهام و حق تقدم نیز به ۶۳۱۳ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته قبل ۲۵ درصد افزایش یافته است.
همچنین در هفته منتهی به ۲۶ شهریور ارزش معاملات نرمال به ۴۳۸۸ میلیارد ریال بالغ شد و حجم معاملات نرمال هم به ۱۶۱۶ میلیون سهم رسید که نسبت به هفته قبل به ترتیب با ۷ و ۷.۶ درصد کاهش همراه شدند.
تعداد ۳۸۳۴۰۵ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۳۸۴ میلیارد ریال نیز در هفته گذشته معامله شد که نسبت به هفته قبل تر افزایش ۳۴ درصدی را نشان می دهد.
همچنین در ۵ روز معاملاتی هفته گذشته سهام ساخت دستگاه ها و وسایل ارتباطی با ۱۸.۷۳ درصد و استخراج زغال سنگ با ۹.۹۱ درصد بیشترین درصد تغییر در شاخص را نسبت به سایر گروه ها به خود اختصاص دادند.
شاخص کل نیز در هفته گذشته با ۴۸۲ واحد کاهش به رقم ۷۱ هزار و ۴۴۳ واحد رسید که نسبت به هفته قبل ۰.۶۷ درصد کاهش را نشان می دهد.
براساس این گزارش؛ در هفته گذشته شاخص بازار اول با ۴۴۴ واحد کاهش به رقم ۵۲۴۳۳ واحد رسید و شاخص بازار دوم با ۳۹۳ واحد کاهش به عدد ۱۴۱۷۸۳ واحد بالغ شد که نسبت به هفته قبل خود به ترتیب ۰.۸۴ درصد و ۰.۲۸ درصد کاهش مواجه شدند.
انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=47108
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

افت شاخص بورس برای هفتمین هفته پیاپی
افت شاخص بورس برای هفتمین هفته پیاپی
افت شاخص بورس برای هفتمین هفته پیاپی
افت شاخص بورس برای هفتمین هفته پیاپی
افت شاخص بورس برای هفتمین هفته پیاپی