تغییرات و ارتقاء سخت افزاری و نرم افزاری زیرساخت های شرکت تجارت الکترونیک پس از استقبال گسترده هموطنان و افزایش حجم تراکنش ها در اسفندماه ۹۲ و فرودین ماه ۹۳ ضروری بود.

پس از بروز رسانی سخت افزاری و نرم افزاری زیرساخت های فناوری شرکت تجارت الکترونیک، عملکرد فنی کارت‌خوان های متصل به حساب های بانک پارسیان موجب رضایت مندی مشتریان و پذیرندگان در هفته‌های اخیر شده است.

به گزارش پول پرس، مهندس جعفری معاون فناوری اطلاعات بانک پارسیان اظهار داشت: تغییرات و ارتقاء سخت افزاری و نرم افزاری زیرساخت های شرکت تجارت الکترونیک پس از استقبال گسترده هموطنان و افزایش حجم تراکنش ها در اسفندماه ۹۲ و فرودین ماه ۹۳ ضروری بود.

وی شرایط کنونی کارت خوان های متصل به حساب های بانک پارسیان را بسیار مناسب تر از سایر کارت خوان های موجود در بازار ارزیابی کرد و افزود: رقبا از بهبود عملکرد کارت خوان های بانک پارسیان در مدتی کوتاه ابراز شگفتی کرده اند.

معاون فناوری اطلاعات بانک پارسیان همچنین ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک، خدمات جدید و متمایزی روی کارت خوان های بانک پارسیان به مشتریان ارائه شود.
انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=46951
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

افزایش رضایت مشتریان و پذیرندگان کارت خوان بانک پارسیان
افزایش رضایت مشتریان و پذیرندگان کارت خوان بانک پارسیان
افزایش رضایت مشتریان و پذیرندگان کارت خوان بانک پارسیان
افزایش رضایت مشتریان و پذیرندگان کارت خوان بانک پارسیان
افزایش رضایت مشتریان و پذیرندگان کارت خوان بانک پارسیان
افزایش رضایت مشتریان و پذیرندگان کارت خوان بانک پارسیان