بنابر اعلام انجمن صنفی نمایندگان بیمه توسعه، شرکت بیمه توسعه از زمان ابلاغ مصوبه شورایعالی بیمه در دی ماه ۹۲ تاکنون بالغ بر ۱۱۸میلیارد تومان خسارت به زیان دیدگان پرداخت کرده است.

به دنبال ایجاد مشکلاتی برای شرکت بیمه توسعه و نمایندگی های مرتبط با این شرکت، انجمن صنفی نمایندگان بیمه توسعه خواستار رفع مشکلات موجود شدند و خواستار آن شدند که به دنبال پرداخت ۱۱۸میلیارد تومان خسارت توسط بیمه توسعه، روند فعالیت این شرکت و نمایندگی های مرتبط با آن به حالت عادی برگردد و موانع موجود توسط بیمه مرکزی و نهادهای مربوطه برطرف شود.
به گزارش پول پرس، بنابر اعلام انجمن صنفی نمایندگان بیمه توسعه، شرکت بیمه توسعه از زمان ابلاغ مصوبه شورایعالی بیمه در دی ماه ۹۲ تاکنون بالغ بر ۱۱۸میلیارد تومان خسارت به زیان دیدگان پرداخت کرده است.
انجمن صنفی نمایندگان بیمه توسعه، در تحلیلی که منتشر کرده معتقد است: بیمه مرکزی اعلام کرده که شرکت بیمه توسعه می بایست ۱۰۷میلیاردتومان خسارت پرداخت نماید تا صدور بیمه نامه های ثالث در بیمه توسعه به روال عادی بازگردد.
به گزارش بولتن نیوز، براین اساس، با توجه به پرداخت خسارت ۱۱۸ میلیارد تومانی در ۹ ماه گذشته، نمایندگان بیمه توسعه انتظار دارند بیمه مرکزی اقدام لازم را برای راه اندازی مجدد فعالیت نمایندگی های بیمه توسعه در بخش بیمه شخص ثالث و… را انجام دهد و موانع موجود برطرف شود.
نمایندگی های بیمه توسعه اعلام کردند: ۲ هزار نفر از کارکنان و نمایندگی های بیمه توسعه بیش از ۶ماه است بیکار شده اند و انتظار دارند که مشکلات موجود آنها برطرف شود و اگر فقط هر نماینده ۱کارمند داشته باشد حدود ۴ هزار نفر بیکار شده اند و به این عدد خانواده ایشان نیز با مشکلات عدیده مواجه شده اند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=46848
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

درخواست فعالیت مجدد نمایندگی های بیمه توسعه
درخواست فعالیت مجدد نمایندگی های بیمه توسعه
درخواست فعالیت مجدد نمایندگی های بیمه توسعه
درخواست فعالیت مجدد نمایندگی های بیمه توسعه
درخواست فعالیت مجدد نمایندگی های بیمه توسعه