نیروی انسانی صدیق، امین و قابل وثوق بانک سینا در کنار ارائه خدمات متنوع بانکداری الکترونیک دو مولفه مهم جهت افزایش سهم بازار، ارتقاء برند و سودآوری پایدار بانک به شمار می رود.

مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران بانک سینا با حضور در مدیریت شعب منطقه گیلان، ضمن بازدید از شعب رشت، آستانه و لاهیجان در نشست کارکنان منطقه حضور یافته و در جریان آخرین وضعیت عملکردی شعب قرار گرفتند.
به گزارش پول پرس، دکتر کوروش پرویزیان در این نشست ضمن تبریک هفته دولت و ولادت امام رضا(ع) اظهار داشت: نیروی انسانی صدیق، امین و قابل وثوق بانک سینا در کنار ارائه خدمات متنوع بانکداری الکترونیک دو مولفه مهم جهت افزایش سهم بازار، ارتقاء برند و سودآوری پایدار بانک به شمار می رود.
وی تصریح کرد: بانک سینا با وجود کارکنان ممتاز، تحصیل کرده و قابل اعتماد و برخورداری از خدمات مطلوب در حوزه بانکداری الکترونیک، برندی مطمئن و شناخته شده برای مردم است.
وی در ادامه با اشاره به رعایت اصل مشتری مداری در شعب بانک سینا، گفت: شناخت روحیات مشتری و وفادار ساختن آنها به بانک، موضوع بسیار مهمی است که می بایست بیش از پیش مورد توجه روسای شعب و تمامی همکاران قرارگیرد.
وی در پایان ضمن ابراز رضایت از عملکرد مدیریت و کارکنان منطقه گیلان، خواستار تلاش بیشتر همکاران جهت جذب و تخصیص منابع در راستای تحقق اهداف عالیه بانک شد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=46496
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

مولفه‌های بانک سینا برای ارتقاء سهم بازار
مولفه‌های بانک سینا برای ارتقاء سهم بازار
مولفه‌های بانک سینا برای ارتقاء سهم بازار
مولفه‌های بانک سینا برای ارتقاء سهم بازار
مولفه‌های بانک سینا برای ارتقاء سهم بازار
مولفه‌های بانک سینا برای ارتقاء سهم بازار