عیسی رضایی : موسسه اعتباری کوثر با اخذ مجوز از بانک مرکزی تا پایان امسال تبدیل به بانک می شود.

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر گفت: موسسه اعتباری کوثر با اخذ مجوز از بانک مرکزی تا پایان امسال تبدیل به بانک می شود.

به گزارش پول پرس، عیسی رضایی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب موسسه اعتباری کوثر در گیلان با تبریک میلاد امام رضا (ع) اظهار کرد: از سال ۸۹ موسسه اعتباری کوثر ایجاد شده است و اکنون تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ نفر نیروی جوان، تحصیلکرده و شاداب متخصص در ۳۵۰ شعبه در کشور فعالیت می کنند.

وی از جذب ۱۲۰ هزار میلیارد ریال منابع بانکی در موسسه اعتباری کوثر تاکنون خبر داد و افزود: فروردین ماه امسال اهداف سال ۹۳ در موسسه اعتباری کوثر تحقق پیدا کرد و اکنون از اهداف پیش بینی شده در سال ۹۴ عبور کردیم و با ارائه متمم برنامه به اهداف برنامه سال ۹۵ موسسه تا پایان سال جاری می رسیم. رضایی با بیان اینکه موسسه اعتباری کوثر تاکنون از هشت بانک رسمی کشور جلو افتاده است، تصریح کرد: تا پایان امسال از چهار بانک دیگر عبور می کنیم.

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر به قابلیت های گیلان اشاره کرد و گفت: تخلیه و بارگیری شش میلیون تن کالا در بندر انزلی، تولید چای و برنج و گردشگری از توانمندی های گیلان برای سرمایه گذاری است و اتصال راه آهن به مرزهای آبی این استان را به قطب اقتصادی در منطقه تبدیل می کند.

وی با اشاره به اینکه بالاترین سطح باسوادی شهرهای ایران متعلق به گیلان است، خاطرنشان کرد: فرهنگ بالای مردم گیلان در توسعه این استان موثر است.

رضایی رتبه موسسه اعتباری کوثر گیلان را ۱۳ کشوری عنوان کرد و یادآور شد: روند حرکت روبه جلوی موسسه اعتباری کوثر در گیلان ادامه دارد.

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر از برگزاری جشنواره کرامت از روز گذشته توسط این موسسه خبر داد و اظهار کرد: طرح تکریم مشتری و طرح فرهیختگان با تکریم از حافظان قرآن و جانبازان توسط موسسه مذکور اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی راه اندازی شده می توانند از تسهیلات سرمایه در گردش موسسه اعتباری کوثر استفاده کنند، تصریح کرد: مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان برای سرمایه در گردش واحدهای تولیدی اختصاص داده شده است.

رضایی پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش هر واحد تولیدی را یک میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: موسسه اعتباری کوثر حرکت جهادی برای تامین سرمایه واحدهای تولیی را آغاز کرده است.

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با اشاره به صدور چک بین بانکی و رمزدار در این موسسه، بیان کرد: صدور چک های مذکور تا ماه آینده آغاز می شود.

وی بر مکانیزاسیون اداری موسسه اعتباری کوثر تاکید کرد و گفت: موسسه اعتباری کوثر در صورت صدور مجوز از طرف بانک مرکزی تا پایان سال جاری تبدیل به بانک می شود.

رضایی مشتری مداری و مشتری نوازی را از برنامه های موسسه اعتباری کوثر خواند و تصریح کرد: طرح های موسسه مذکور از نیمه دوم شهریور ماه جاری تا ۱۵ مهر ماه امسال برای آگاهی مردم اطلاع رسانی می شود.
انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=46436
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

موسسه اعتباری کوثر، بانک می شود
موسسه اعتباری کوثر، بانک می شود
موسسه اعتباری کوثر، بانک می شود
موسسه اعتباری کوثر، بانک می شود
موسسه اعتباری کوثر، بانک می شود