بیمه دانا با تکیه براصول و استانداردها، توسعه و رشد کیفیت خدمات و توجه به توسعه زنجیره موفقیت و عملکرد مطلوب درون سازمانی و برون سازمانی، موفق به دریافت این نشان‌های ملی و بین‌المللی شد .

بیمه دانا موفق به دریافت نشان واستاندارد بین المللی ارزش برند تجاری {ISO 10668:2010} از سوی اتحادیه اروپا وتندیس معتبرترین و خوشنام‌ترین شرکت ایرانی شد.

به گزارش پول پرس، در یازدهمین همایش زنجیره موفقیت سازمانی که ۱۳ شهریورماه جاری با حضور جمعی از مدیران شرکت ها و صنایع کشور، در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، از مدیر عامل بیمه دانا با اهدای لوح تقدیرتجلیل به عمل آمد .
پس از مطالعات و ارزیابی های صورت گرفته توسط دبیرخانه همایش زنجیره موفقیت سازمانی که با همکاری مرکز تحقیقات و ارزیابی دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران و بر مبنای شاخص‌های مرکز استانداردهای بین المللی (UKAS) انگلستان و پژوهش‌های اقتصادی و اعتبار بخشی (USAS) ایالات متحده انجام شد، بیمه دانا با تکیه براصول و استانداردها، توسعه و رشد کیفیت خدمات و توجه به توسعه زنجیره موفقیت و عملکرد مطلوب درون سازمانی و برون سازمانی، موفق به دریافت این نشان‌های ملی و بین‌المللی شد .
در یازدهمین همایش زنجیره موفقیت سازمانی که بزرگترین گردهمایی و ضیافت سالیانه بنیانگذاران و مدیران معتبرترین و خوشنام ترین شرکت ها و سازمان های ایرانی محسوب می شود، جمع کثیری از مدیران و روسای شرکت‌ها و موسسات خصوصی و تعاونی موفق کشور حضور داشتند .
بر اساس این گزارش در لوح دبیر کل همایش زنجیره موفقیت سازمانی خطاب به دکتر صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا از خدمات و تلاش های صادقانه وی در راستای استحکام پایه های نظام اقتصادی و همراه شدن با قافله پیشرفت ملت بزرگ و صبورایران و نزدیک شدن به مرزهای روشن خودکفایی که نتیجه و دستاورد سال ها پویش و سازندگی در عرصه های مختلف اقتصادی است، تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=46301
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تندیس معتبرترین شرکت به بیمه دانا رسید
تندیس معتبرترین شرکت به بیمه دانا رسید
تندیس معتبرترین شرکت به بیمه دانا رسید
تندیس معتبرترین شرکت به بیمه دانا رسید
تندیس معتبرترین شرکت به بیمه دانا رسید