اولین گردهمایی سراسری پزشکان بیمه دانا به مناسبت روز پزشک۳۰ و ۳۱ مرداد ماه با حضور بیش از ۶۰ پزشک در هتل دیزین برگزار شد.

اولین گردهمایی سراسری پزشکان بیمه دانا به مناسبت روز پزشک۳۰ و ۳۱ مرداد ماه با حضور بیش از ۶۰ پزشک در هتل دیزین برگزار شد.

به گزارش پول پرس، دکتر صادق با اشاره به نقش پزشکان به عنوان یکی از قشرهای فرهیخته شرکت گفت: با تمهیداتی که در نظر گرفته شده است در نظر داریم با باز تعریف جایگاه پزشکان درساختار شرکت، زمینه ای فراهم شود تا از پزشکان در حوزه های بازاریابی و صدور شرکت استفاده شود چرا که با توجه به سطح آگاهی و تحصیلات آنها این قابلیت در بسیاری از افراد وجود دارد که در جایگاه مناسب سازمانی قرار گیرند.
وی با اشاره به آمارهای ضریب خسارت درمان گفت: ضرورت دارد پزشکان شرکت ضمن ملاحظه ضوابط، از بالارفتن خسارت به نوعی پیشگیری کنند.
مدیرعامل بیمه دانا به نقش پزشکان در بیمه درمان اشاره داشته و موفقیتهای بیمه درمان را نتیجه تلاشها و زحمات پزشکان دانست. همچنین با توجه به جایگاه پزشکان تأکید کرد با اجرایی شدن طرح طبقه بندی مشاغل و تغییراتی که در ساختار و جایگاه صورت می گیرد پزشکان نیز به جایگاه واقعی خود در ساختار شرکت دست یابند.
در ادامه دکتر داود حسینی – مشاور معاون بیمه های اشخاص- از برگزاری این گردهمایی که موجب آشنایی و ارتباط پزشکان با یکدیگر و همچنین مدیران شرکت شد تشکر و قدردانی کرد.وی با اشاره به اینکه بیمه دانا پرچمدار بیمه های تکمیلی در کشور است به بیان مطالبی در خصوص بیمه درمان و فعالیتهای بیمه تکمیلی پرداخت.
وی با تأکید بر وجود مسائل پزشکان، مهمترین مشکلات پزشکان را جایگاه شغلی مناسب ، امکان ارتقاء شغلی ، موقعیت فیزیکی مناسب جهت استقرار پزشکان شعب دانست و گفت: تعامل مثبت و ایجاد انگیزه از طرف مقام مافوق می تواند در استفاده از پتانسیل و توانمندی علمی و عملی پزشکان موثر باشد.
در ادامه نوری- مدیر بیمه های درمان بیمه دانا- آمار عملکرد درمان در سال ۹۱ و ۹۲ را تشریح کرد . وی به نقش پزشکان در کنترل ضریب خسارت بیمه های درمان اشاره کرد و خواستار ایفای نقش بیشتر پزشکان در انعقاد قرارداد با مراکز درمانی ، نقش مشاوره به واحدهای فنی ،صدور ، فروش و نظارت بر مراکز درمانی شد.
وی تأکید کرد: پزشکان به اجرای درست قراردادها توجه داشته و به صورت خاص و ویژه به قراردادهای درمان توجه داشته باشند تا از نارضایتی بیمه گذاران جلوگیری شود.
در ادامه این همایش دو روزه دکتر شهبازی – پزشک شعبه کرج بیمه دانا – به عنوان نماینده پزشکان مسائل و مشکلات آنها را عنوان کرد.
وی تأکید کرد: پزشکان و مدیریت درمان همچون گذشته در صف اول تلاش و خدمت ایستاده اند و ابراز امیدواری کرد با توجه به تمهیدات مورد نظر مدیرعامل و توجه ویژه به پزشکان انگیزه آنها صد چندان خواهد شد.
همچنین در پایان همایش پرسش و پاسخ پزشکان با حضور مقام محترم مدیرعامل،مدیر بیمه های درمان،معاونت امور استانها، مشاور معاون بیمه های اشخاص و معاون مدیر بیمه های درمان برگزار شد.
مراسم تقدیر از پزشکان حاضر در مراسم با حضور مدیرعامل، معاونت امور استانها، مدیر درمان ومشاور معاون بیمه های اشخاص انجام شد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=44970
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

همایش سراسری پزشکان بیمه دانا برگزار شد
همایش سراسری پزشکان بیمه دانا برگزار شد
همایش سراسری پزشکان بیمه دانا برگزار شد
همایش سراسری پزشکان بیمه دانا برگزار شد
همایش سراسری پزشکان بیمه دانا برگزار شد