بانک صادرات ایران درتیرماه ١٣٩٣ بیش از ٣ میلیون قبض خدمات شهری مشتریان را دریافت کرد.
بانک صادرات ایران درتیرماه ١٣٩٣ بیش از ٣ میلیون قبض خدمات شهری مشتریان را دریافت کرد.
به گزارش پول پرس، این بانک به منظور ارتقاء کیفی خدمات، جلب رضایت مشتریان و همچنین تسهیل و تسریع در ارایه خدمات بانکی، با راه اندازی سیستمهای مکانیزه دریافت قبوض خدمات شهری اقدام کرده است.
براین اساس در تیرماه ١٣٩٣ مشتریان بانک و دارندگان کارت بانکهای عضو شبکه شتاب از طریق دستگاههای خودپرداز، تلفنبانک (٠٩۶٠٢)، دستگاههای پایانه فروش، سیستم بانکداری اینترنتی, سامانه #٧١٩* و همراه بانک ٢ میلیون و ٧١٣ هزار قبض را به صورت غیرحضوری و ٢٨٩ هزار قبض رابه صورت حضوری پرداخت نموده است.
گفتنی است که استفاده از سامانههای مکانیزه و الکترونیکی نقش برجستهای درصرفهجویی هزینهها، وقت و کاهش ترافیک و آلودگی هوا دارد و موجب جلب رضایت مندی مشتریان نیز می شود.
شایان ذکراست که دارندگان سپهرکارت بانک صادرات ایران به آسانی میتوانند با شماره گیری #٧١٩* از طریق اپراتور همراه اول یا تماس با(٠٩۶٠٢) مرکز صدای سپهر و یا با مراجعه به دستگاههای خودپرداز این بانک درسراسر کشور و همچنین عضویت درسیستم بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران قبوض خدماتی خود را پرداخت کنند.
انتهای پیام