مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از کاهش سود وام تسهیلات نوسازی تاکسی‌های فرسوده از ۲۲ به ۱۵ درصد خبر داد.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از کاهش سود وام تسهیلات نوسازی تاکسی‌های فرسوده از ۲۲ به ۱۵ درصد خبر داد.

به گزارش پول پرس به نقل از ایسنا، کورش عابدینی در نشست با مدیرعامل و کارکنان سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمانشاه با بیان اینکه تاکسیرانان از جمله اقشار خدمت رسان جامعه هستند که ارتباط مستقیم با شهروندان دارند، اظهار کرد: خدمت رسانی مطلوبتر تاکسیران در جامعه نیازمند برطرف کردن دغدغه‌های آنان است که اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با اشراف به این موضوع همه تلاش خود را جهت رفاه و ارتقاء سطح خدمات رسانی به تاکسیرانان در شهرهای تحت پوشش به کار خواهد بست.

وی با تأکید بر اینکه تلاش می‌کنیم تا تاکسی به جایگاه واقعی خود در صنعت حمل و نقل کشور برسد و بتواند خدمات درست و بهینه به شهروندان ارائه دهد، گفت: این مهم میسر نمی‌شود مگر اینکه در درجه اول به دغدغه‌های تاکسیرانان توجه کنیم و در درجات بعدی به خودرو و نیازمندیهای تاکسیران، نیازهای شهروندان و سازمانهای تاکسیرانی بعنوان متولی امر و سیاستهای حمل و نقل عمومی اهمیت دهیم.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور همچنین از کاهش مشکلات و موانع در تبدیل و نوسازی تاکسی‌های فرسوده با همکاری دستگاه‌های مربوطه خبر داد.

عابدینی درباره نوسازی تاکسی‌های فرسوده گفت: در دو سال گذشته به دلیل محدودیت‌هایی که در جذب خودرو برای ناوگان تاکسیرانی وجود داشت تنها خودروهای تاکسی پژو و سمند می‌توانستند ورود پیدا کنند، اما به دلیل نبود کیسه هوا برای این دو خودرو بحث ورود آنها به ناوگان تاکسیرانی متوقف شد، ضمن اینکه اتحادیه بحث خودروهای وارداتی را در نظر گرفت، اما به دلیل قیمت بالای خودروهای وارداتی و مخالفتی که با واردات خودرو وجود داشت، در نوسازی و افزایش ناوگان وقفه ایجاد شد.

وی افزود: از ابتدای سال تا ابتدای تیرماه بحث نوسازی خودروهای فرسوده در کلان شهرها و از ابتدای تیر ماه به بعد بحث نوسازی این خودروها در سایر شهرها نیزمطرح شده است.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور همچنین از کاهش سود تسهیلات نوسازی تاکسی‌های فرسوده از ۲۲ به ۱۵ درصد خبر داد و گفت: صحبت از تسهیلات بانکی با سود ۱۵ درصد است که البته همین رقم نیز بالاست، زیرا درآمد راننده تاکسی آن قدر بالا نیست که بتواند آن را باز پرداخت کند.

وی تصریح کرد: دستگاه‌ها و ارگانهای مربوطه وظیفه دارند جدا از شعار وظایف خود را در راستای نوسازی خودروهای فرسوده انجام دهند و اگر ارگانی وظیفه خود را بدرستی انجام ندهد، اتحادیه موظف به پیگیری خواهد بود.

به گفته عابدینی، علاوه بر نوسازی، افزایش ناوگان نیز مطرح است که در همین راستا سازمان شهرداری کشور تفاهم نامه‌ای را با گروه صنعتی ایران خودرو منعقد کرده است.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=44295
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

سود تسهیلات نوسازی تاکسی‌های فرسوده ۱۵ درصد شد
سود تسهیلات نوسازی تاکسی‌های فرسوده ۱۵ درصد شد
سود تسهیلات نوسازی تاکسی‌های فرسوده ۱۵ درصد شد
سود تسهیلات نوسازی تاکسی‌های فرسوده ۱۵ درصد شد
سود تسهیلات نوسازی تاکسی‌های فرسوده ۱۵ درصد شد
سود تسهیلات نوسازی تاکسی‌های فرسوده ۱۵ درصد شد