بانک سامان در راستای بهبود کیفیت خدمات خود و برای مشارکت بیشتر مشتریان در این زمینه، طرح “یاران سامان” را راه‌اندازی کرد.

بانک سامان در راستای بهبود کیفیت خدمات خود و برای مشارکت بیشتر مشتریان در این زمینه، طرح “یاران سامان” را راه‌اندازی کرد.

به گزارش پول پرس، بر اساس طرح “یاران سامان” ، مشتریان نظرات و ایده‌های خود را در قالب بحث‌های گروهی، فرم‌های نظرسنجی، ایمیل، تماس تلفنی و موارد مشابه، در اختیار بانک قرار خواهند داد تا جهت ارتقاء سطح خدمات بانک به‌کار گرفته شوند.
در این طرح، مشتریان با توجه به موضوع‌ها و خدمات بانکی در جلسه‌هایی شرکت می کنند و نظرات خود را در زمینه کیفیت انواع خدمات بانک مطرح می‌کنند.
این گزارش حاکی از آن است، از مشتریانی که در این طرح مشارکت فعال داشته باشند، در مقاطع مختلف به شیوه‌های مناسب قدردانی خواهد شد.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل فرم همکاری، می‌توانند به وب‌سایت بانک سامان به نشانی www.sb24.com بخش تحقیق و توسعه مراجعه کنند.

انتهای پیام

 


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=43309
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

دعوت بانک سامان برای مشارکت مشتریان
دعوت بانک سامان برای مشارکت مشتریان
دعوت بانک سامان برای مشارکت مشتریان
دعوت بانک سامان برای مشارکت مشتریان
دعوت بانک سامان برای مشارکت مشتریان
دعوت بانک سامان برای مشارکت مشتریان