مجمع عمومی سالانه بیمه “ما” برگزار و به ازای هر سهم ۱۶۵ ریال سود میان سهامداران تقسیم شد.

مجمع عمومی سالانه بیمه “ما” برگزار و به ازای هر سهم ۱۶۵ ریال سود میان سهامداران تقسیم شد.

به گزارش پول پرس، مجمع عمومی سالانه شرکت بیمه “ما” پس از ثبت افزایش سرمایه از مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال به ۱۰۰۰ میلیارد ریال با حضور بیش از ۸۰ درصد سهامداران روز سه شنبه ۲۴ تیرماه در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی این شرکت برگزار و در مجموع ۱۶۵ میلیارد ریال سود میان سهامداران تقسیم شد.

در این مجمع روزنامه های دنیای اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه رسمی این شرکت انتخاب شدند. همچنین شرکت بیمه “ما” در سال گذشته بالغ بر بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال به عنوان سود خالص شناسایی کرد که پس از کسر ذخایر و اندوخته های لازم ۱۶۵ ریال به ازای هر سهم بین سهامداران توزیع شد.

سیدمحمد علیپور مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره بیمه “ما” ضمن ارائه گزارش هیات مدیره گفت :به عنوان یک شرکت مشتری مدار تلاش می کنیم با پیش بینی نیازهای مشتری مدارانه ، محصولات و خدمات نوآورانه، سرعت بالا در پرداخت خسارت ، به کارگیری تکنولوژی روز و به پشتوانه توانمندی های کارکنان متخصص خود ارائه دهنده برتر کلیه خدمات بیمه ای در کشور باشیم.

وی در ادامه اضافه کرد : بیمه “ما” از ابتدای تاسیس موفق به راه اندازی ۲۳ شعبه و ۱۰ باجه بیمه ای در سطح کشور شده است. به غیر از شعب بیمه، نمایندگان و کارگزاران بیمه، دسته دیگری از کانال های فروش بیمه‌نامه های شرکت به شمار می آیند. البته ما به ارتقاء نمایندگی ها توجه بیشتری داریم و نمایندگان کم کار و توانایی کم را از سیستم خارج کرده و جایشان را نمایندگان فعال خواهند گرفت.

همچنین در راستای ارائه خدمات مناسب به مشتریان و افزایش رضایتمندی آنها و بهره گیری از ظرفیت های موجود در بانک، اقداماتی نظیر راه اندازی شعبه مستقل بانک بیمه جهت پشتیبانی صدور بیمه نامه های مشتریان بانک ملت به صورت آنلاین ، فراهم نمودن امکان اخذ گزارش های لازم از عملکرد فروش در حوزه بانک و نیز سفارشی سازی خدمات و محصولات بیمه ای متناسب با مشتریان بانک ملت جهت خلق ارزش برای مشتری صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بالغ بر یک هزار و ۲۳۲ میلیارد ریال حق بیمه تولید کرده و بالغ بر ۳۱۰ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده است، گفت: در شرکت های تازه تاسیس خسارت‌ها کمتر است و پرداخت خسارت بیشتری به نسبت حق بیمه تولیدی از محل ذخیره پرداخت می شود.

وی به سهم ۸۴ درصدی ضریب خسارت سال ۱۳۹۲ برای بیمه شخص ثالث اشاره کرد و گفت: اکثر شرکت ها ضریب خسارت بیمه شخص ثالث بالای ۱۰۰ درصد دارند و این نسبت ۸۴ درصدی برای ما خوب است.

وی همچنین سطح توانگری مالی شرکت متبوعش را ۴۴۷ اعلام کرد و گفت: این سطح بالاترین سطح نسبت به توانگری مالی در صنعت بیمه است که بیمه « ما » دارد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=42112
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بیمه ما ۱۶۵ ریال سود تقسیم کرد
بیمه ما ۱۶۵ ریال سود تقسیم کرد
بیمه ما ۱۶۵ ریال سود تقسیم کرد
بیمه ما ۱۶۵ ریال سود تقسیم کرد
بیمه ما ۱۶۵ ریال سود تقسیم کرد