سرپرست مدیریت بیمه های درمان بیمه دانا گفت:تمدید قراردادهای بیمه گزاران بزرگ و نیز جذب و انعقاد قرارداد درمانی با سازمان ها و نهادهایی همچون هلال احمر و وزارت کشور نشان از جایگاه برتر بیمه دانا در حوزه بیمه های درمانی است.
به گزارش پول پرس، نوری افزود:بیمه های درمانی به نوعی ویترین بیمه های یک شرکت است و این راهبرد را تمامی شرکت های بیمه ای در صنعت به کار می گیرند تا بتوانند از طریق آن مسیر فروش سایر رشته های بیمه ای را هموار سازند و این همان چالشی است که می توان با کمی تدبیر به یک فرصت طلایی برای شرکت تبدیل کرد که خوشبختانه این مدیریت با الهام از سیاست های کلان شرکت ، توانست در سال ۹۲ با شتاب و با بستری مناسب از موقعیت های بوجود آمده ،نهایت استفاده را در راه تحقق اهداف شرکت ببرد.
نوری فروش بیش از ۳۴۰۰ میلیارد ریال در سال ۹۲ را نشانگر همسویی و همگرایی همکاران شعب از ضرورت تحقق اهداف شرکت دانست و افزود:بیمه های درمان با رشد بیش از ۴۱ درصد نسبت به سال ۹۱، تاثیر قابل توجهی را بر نسبت خسارت گذاشت؛ب ه گونه ای که با وجود پرداخت بیش از ۲۶۰۰ میلیارد ریال خسارت در سال۹۲، به نسبت خسارت قابل قبول ۷۶ درصد رسید؛این نسبت با چنین فروشی می تواند شرکت را در موقعیت سود دهی قرار دهد .
سرپرست مدیریت بیمه های درمان ،حضور مستمر در تمامی جلسات با بیمه گذاران و متقاضیان به شکل کارگروه تخصصی، تمدید قراردادهای بزرگ و سود آور، تکثرگرایی و متنوع سازی قراردادها، اعمال روش های غربال گری بیمه گذاران در موعد تمدید قراردادها، ایجاد روش های توزیع ریسک در قرارداد و بازنگری در بخشنامه های نظارتی و کنترلی را از راهبرد های این مدیریت در نیل به اهداف شرکت در سال گذشته عنوان کرد.
نوری تحقق بودجه ۹۳ ،بومی کردن نرخ(استانی کردن نرخ)،توسعه و اجرای برنامه جدید فن آوران، نظارت و کنترل اثربخش، و ارتقاء روش های آموزشی را از استراتژی های اساسی در عرصه رقابت ها دانست و ابراز امیدواری کرد: سا ل ۹۳ برای همکاران سالی پر از امید و نیز سال جهش شرکت در تحقق اهداف با کسب جایگاه رفیع در صنعت بیمه باشد.
انتهای پیام