پول پرس – ابرهیم صفرلکی ،مدیر کل روابط عمومی بانک دی برنامه‌های این بانک را در ۴ روز نمایشگاه تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی پول پرس، صفرلکی در نشست خبری که در غرفه این بانک برگزار شده بود در جمع اصحاب رسانه گفت: روز اول نمایشگاه را به نام بانک و اقتصاد مقاومتی نامگذاری کرده‌ایم.
وی ادامه داد: در روز اول نمایشگاه کارگاه آموزشی نقش رسانه در گفتمان اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود که از اساتید هم در این رابطه دعوت کرده‌ایم.
مدیر روابط عمومی بانک دی در رابطه با نامگذاری روز دوم اظهار کرد: روز دوم نمایشگاه به نام بانکداری نوین نامگذاری شده است.
وی تصریح کرد: در روز دوم از خدمات جدید بانک دی و گروه مالی دی رونمایی خواهد شد. همچنین مدیران عالی بانک و گروه دی در این روز جلسه مشترک دارند که در پایان جلسه نشست خبری برگزار می‌شود.
ابراهیم صفرلکی در ادامه گفت: در روز سوم نمایشگاه افتتاح رسمی صندوق قرض الحسنه بانک دی را با حضور سهامداران بزرگ خواهیم داشت. همچنین در این روز جلسه پاسخ به سوالات بانکداری اسلامی نیز برگزار می‌شود.
وی اظهار داشت: در روز سوم نمایشگاه کارگاه آموزشی نقش فرهنگ و مدیریت جهادی در اقتصاد مدیریتی برگزار خواهد شد که ورود برای عموم آزاد است.
مدیر روابط عمومی بانک دی در رابطه با نامگذاری روز چهارم نمایشگاه گفت: این روز را به عنوان بانکداری از منظر بانکداری اسلامی نامیده‌ایم و در این روز از محصولات جدید بانکی رونمایی خواهد شد .
همچین وی از برگزاری ویژه برنامه ای به مناسبت نیمه شعبان در محل غرفه بانک دی در هشتمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه خبرداد.
در پایان ابراهیم صفرلکی اعلام کرد: برای ۴ روز در مجموع ۴۰ برنامه پیش‌بینی کرده‌ایم که شفافیت و اطلاع رسانی در دستور کار ماست.
گفتنی است هشتمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از ۱۸ تا ۲۱ خردادماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.

 

بانک-دی-3.jpg (618×436)

 

انتهای پیام

 

 

 


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=38986
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

نامگذاری ۴ روز نمایشگاه توسط بانک دی
نامگذاری ۴ روز نمایشگاه توسط بانک دی
نامگذاری ۴ روز نمایشگاه توسط بانک دی
نامگذاری ۴ روز نمایشگاه توسط بانک دی
نامگذاری ۴ روز نمایشگاه توسط بانک دی