طی مراسمی با حضور دکتر دیواندری، اعضای هیات مدیره و هیات عامل و مدیران شرکت سرمایه گذاری پارسیان، مدیرعامل گروه سرمایه گذاری پارسیان معرفی شد.

به گزارش پول پرس، مدیرعامل گروه سرمایه گذاری پارسیان دارای مدرک دکترای معدن بوده و در سمت‌های مختلفی از جمله هیأت علمی دانشگاه آزاد واحد جنوب ،‌ مدیر کل آموزشی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد واحد جنوب ‌، مدیر کارخانه خزر خز ( مربوط به بانک صنعت و معدن ) معاون بازرگانی و اجرائی صنایع ضایعات فلزی ( شرکت فولاد ایران ) مدیر عامل شرکت چوب الموت ( بانک صنعت و معدن ) مدیر عامل سیمان ارومیه ،‌ مدیر عامل و عضویت هیأت مدیره سنگ گل گهر ،‌ معاون امور صنایع و معادن معدنی وزارت صنایع و معادن و عضویت در هیأت مدیره شرکت های نخ البزر ،‌ پارس نخ ،‌ نساجی بروجرد ،‌ نساجی ایران پوپلین ، شرکت سنگ آهن زمین ،‌ موسسه آموزش و پژوهش وزارت صنایع و معادن ، سیمان آبیک ،‌ سیمان ارومیه ،‌ احداث صنعت ،‌ عضو هیأت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ،‌ عضو هیأت مدیره زغال سنگ البرز غربی ،‌ شرکت مهندسی بین المللی ایریتک و شرکت معدنی SBDT گینه عهده دار مسئولیت بوده است.
وی در سال ۸۹ به عنوان مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه منصوب شدند .
دکتر دیواندری در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات یزدانجو و خیر مقدم به محمد مسعود سمیعی نــژاد مدیرعامل جدید گروه سرمایه گذاری پارسیان، با تاکید بر لزوم توانمند سازی و باز آفرینی در مجموعه سرمایه گذاری بانک پارسیان اظهار داشت : برای ورود گروه سرمایه گذاری بانک به حوزه های تخصصی صنعت، معدن و فولاد ، مس و طرح های پتروشیمی و انرژی زمینه های زیادی در کشور فراهم است و این حوزه ها، حوزه های بسیار ارزش سازی برای اقتصاد هستند . پتانسیل بانک در این زمینه بسیار بالاست، از این رو لازم است مدل مناسب برای این کار انتخاب شود.

مدیرعامل بانک پارسیان در بخش دیگری از سخنانش به امکان انتقال دارایی های قابل تهاتر با شرکت سرمایه گذاری اشاره کرد و افزود : بانک در حوزه ساختمانی، املاک خوبی برای سرمایه گذاری دارد. بانک ابزار و امکانات خوبی برای سرمایه گذاری دارد که باید از آن ها استفاده شود و این امکان وجود دارد که دارایی های قابل تهاتر به شرکت انتقال یابد که این اقدام در واقع دارایی ارزشمندی برای بانک خواهد بود.

دکتر دیواندری با اشاره به اینکه دارایی ثابت و ارزش افزوده بالاتر از تسهیلات و منابع بانکی است، تصریح کرد: با شرایط اقتصادی و تورم موجود اگر نسبت دارایی های بانک و ارزش افزوده افزایش یابد و این منابع در شرکت هدایت شود، مطمئنا مطالبات معوق و تراز نامه بانک نیز شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل بانک پارسیان، ضمن تشکر از دکتر سمیعی نژاد به خاطر پذیرش این مسئولیت و با اشاره به تجارب ارزنده ایشان، ابراز امیدواری کرد که با همکاری صمیمانه و تعامل مستمر بانک و هولدینگ مالی ، فناوری و سرمایه گذاری اهداف عالیه بانک بیش از پیش تحقق یابد و سینرژی خوبی در مجموعه سرمایه گذاری ایجاد شود ودر مدت بسیارکوتاهی شرکت سرمایه گذاری بانک پارسیان از نظر دارایی یکی از شرکت های بزرگ در صنعت بانکداری کشور شود.
دکتر شمس عالم، عضو هیات مدیره بانک نیز با اشاره به اینکه این سومین معارفه هلدینگ پارسیان است اظهار داشت : نقش سرمایه گذاری در بانک بسیار برجسته است وتوقع مشتریان و سهامداران این است که شرکت سرمایه گذاری بتواند سود خوبی را عاید بانک کند.

ایشان ضمن تشکر از مهندس یزدانجو و همکارانش به خاطر زحماتی که در مدت ۱۸ ماهی که مسئولیت شرکت سرمایه گذاری را عهده دار بودند، خاطر نشان کرد: در دوران خدمت ایشان خدمات ارزنده ای در حوزه سرمایه گذاری صورت گرفته است و امیدوارم با تخصص، تجارب و سوابق ارزنده ای که دکتر سمیعی نژاد دارد، هولدینگ سرمایه گذاری پارسیان بتواند در راستای اعتلای بانک گام های موثرتری بردارد.

دکتر سمیعی نژاد، مدیرعامل جدید گروه سرمایه گذاری، نیز در این مراسم ضمن تشکر از حسن اعتماد دکتر دیواندری به خاطر واگذاری این مسئولیت به وی گفت : امیدواریم با کمک خداوند و با همکاری اعضاء و هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری و تمامی مدیران و معاونین بتوانیم به استراتژی و اهداف عالیه بانک پارسیان دست یابیم.
وی ضمن تشکر از زحمات یزدانجو خاطر نشان کرد: ایشان پتانسیل های خوبی را در شرکت سرمایه گذاری ایجادکرده اند و من همه تلاش خود را برای برنامه ریزی حضور در صنایع معدنی و نفت و انرژی که از سیاست های مدیرعامل است و همچنین سرمایه گذاری در بخش ساختمان را انجام خواهم داد که بتوانیم در ردیف بهترین شرکت های سرمایه گذاری قرار گیریم.

دکتر یزدانجو نیز ضمن خیر مقدم به دکتر سمیعی نژاد گفت : ایشان مدیری موفق و متخصص و خوش فکر است و مطمئنم که حضور ایشان در شرکت منشا خیر و برکت برای بانک خواهد بود و من نیزدرحدتوانم به ایشان کمک خواهم کرد و افتخار می کنم که در خدمت ایشان باشم.
شایان توجه است؛ با معارفه دکتر سمیعی نژاد به عنوان مدیرعامل جدید مجموعه سرمایه گذاری، مدیران عامل سه هولدینگ بزرگ بانک پارسیان مشخص و معرفی شدند. پیش از این نیز رفیعی به سمت مدیرعامل گروه مالی پارسیان و پورسعید به سمت مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات منصوب شدند. تشکیل این سه هولدینگ یکی از سیاست ها و خط مشی های دکتر دیواندری در راستای اعتلای بانک از زمانی که در بانک پارسیان حضور یافتند بود که هم اکنون تحقق یافته است.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=38519
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

چهارمین تغییر دیواندری در پارسیان
چهارمین تغییر دیواندری در پارسیان
چهارمین تغییر دیواندری در پارسیان
چهارمین تغییر دیواندری در پارسیان
چهارمین تغییر دیواندری در پارسیان