علی جباری به عنوان مدیر عامل صندوق تامین خسارت های بدنی طی مراسمی با حضور محمد ابراهیم امین رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از نمایندگان مجمع عمومی و هیات نظارت صندوق تامین خسارت های بدنی معرفی شد.
به گزارش پول پرس، جلسه تودیع و معارفه مدیر عامل صندوق تأمین خسارتهای بدنی با حضور محمد پاریزی معاون امور بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی و رئیس هیأت نظارت صندوق، رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سعیدی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت دادگستری و عضو هیأت نظارت صندوق، سایر اعضای هیأت نظارت صندوق، جعفری مدیر عامل سابق و جباری مدیر عامل جدید و جمعی از مدیران صندوق تأمین خسارتهای بدنی برگزار شد.

در این مراسم محمد ابراهیم امین رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به بیان اهداف و رسالتهای صندوق تامین خسارتهای بدنی پرداخت و از اقدامات انجام شده توسط این صندوق در راستای کمک رسانی به زیاندگان تقدیر کرد.

وی اظهار داشت: باید این حقیقت را درک کنیم که وظیفه صندوق، حمایت از مجرمان نیست و تنها باید از کسانی حمایت کند که به واسطه تخلف و عدم رعایت قانون توسط متخلفان مقتول و مصدوم شده و بی پناه مانده اند.

وی با ابراز رضایت از موفقیت های این صندوق در جذب منابع و هدایت سرمایه ها گفت: مدیر جدید این صندوق با سیر تطور قوانین و کارکرد چنین نهادهایی آشنایی دارد و به درستی از مبانی مطالعاتی و فلسفه شکل گیری چنین نهادها و مجموعه هایی در دنیا با خبر است، ضمن آن که از استانداردها، قوانین و مقررات آن نیز اطلاعات کافی داشته و در این راستا به شکلی حرفه ای مدیریت خواهند کرد.

همچنین رییس کل بیمه مرکزی در پایان از خدمات ˈرضا جعفریˈ مدیر پیشین این صندوق قدردانی و برای ˈ علی جباریˈ مدیر جدید صندوق تامین خسارت های بدنی آرزوی موفقیت کردند.

در ادامه این مراسم علی جباری مدیر عامل جدید صندوق تامین خسارت های بدنی گفت: این صندوق هم راستا و هم جهت با اهداف و استراتژی های کلان مجمع عمومی و به ویژه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و امیدوارم در سالی که خط مشی کلان و راهبرد ملی کشور از سوی مقام معظم رهبری بر مبنای مدیریت جهادی قرار گرفته است، با الگو گرفتن از مفاهیم ارزشمند مدیریت جهادی و دستاوردهای بی نظیر مدیران جهادی در طول ۸ سال دفاع مقدس، بیش از پیش بتوانیم در عمل و با کار و تلاش خود موجب افزایش راندمان کاری و افزایش کارآمدی صندوق شویم.

وی اظهار امیدواری کرد با مساعدت، همدلی و همراهی بیمه مرکزی، مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره شرکت های بیمه و سایر نهادها و سازمان های ذیربط در حوزه عمل صندوق و به ویژه کلیه کارکنان صندوق با جبران کامل خسارت زیان دیدگان بدنی حوادث رانندگی مشمول صندوق و تحقق کامل تکالیف قانونی اقدامات لازم انجام شود.

جباری تصریح کرد: همچنین در مواردی که نیاز به انجام اصلاحات و بازنگری در مسیر اقتدار و تعالی سازمانی صندوق باشد، از هیچ کوششی دریغ نورزیده و اقدامات لازم و بایسته را در این راستا انجام خواهیم داد.

وی بابیان اینکه، برنامه ها در خصوص صندوق در دو محور سخت افزاری و نرم افزاری با هدف بنیادین ارتقاء جایگاه صندوق و افزایش اثر بخشی و کارآمدی آن و خدمتگذاری به جامعه دنبال خواهد شد، اظهار داشت: توجه و تقویت در نگاه نرم افزاری، توجه به حجم تعهدات پیش بینی شده برای صندوق از منظر حقوقی و مالی، توجه و تقویت منابع مالی فعلی پیش بینی شده برای صندوق و پیش بینی منابع جدید، اصلاح ساختار تعاملی و ارتباط با مراجعین از طریق شعب و نمایندگی ها با توجه به ظرفیت های موجود در اساسنامه در جهت سرویس دهی سریع و صحیح به زیان دیدگان بدنی حوادث رانندگی مشمول صندوق در کوتاه مدت و نهایتاً سرویس دهی به جامعه هدف در حداقل زمان از برنامه ها است.

به گفته وی، اصلاح فرآیند های کاری و عملیاتی با هوشمند نمودن نظام تشکیل پرونده از طریق مدیریت نرم افزاری و بازنگری نسبت به استفاده بهینه از منابع صندوق و کسب بازدهی مناسب جهت ایفای بهینه تعهدات

از دیگر برنامه ها است.

مدیر عامل صندوق تامین خسارت های بدنی با اشاره به توجه و تقویت در نگاه سخت افزاری گفت: توجه به توسعه نیروی انسانی متناسب با ساختار از طریق آموزش ، ارتقاء مهارت ها و در صورت نیاز جذب نیروی انسانی کارآمد و تحصیلکرده، اصلاح ساختار سازمانی منطبق با یک نهاد عمومی غیرانتفاعی و متناسب با اهداف تبیین شده در اساسنامه، تعامل با نهادهای قضایی در تعیین و برآورد خسارات تحت پوشش صندوق و واگذاری بخشی از کارهای صندوق به بخش خصوصی از جمله استفاده از ارزیابان خسارت بگونه ای که آنها در این بخش فعال شوند و رسیدگی به اصل مدارک و صحت و سقم آنها در محل صندوق صورت گیرد، توجه سیستمی به فرآیندهای نظارتی بصورت مستمر در راستای پویایی صندوق از دیگر برنامه ها است.

وی ادامه داد: صندوق تأمین خسارتهای بدنی باید بتواند با اقدامات خود و طبق دستورالعمل ها و آیین نامه ای که با هماهنگی و همکاری اعضای هیأت نظارت و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران طراحی و تصویب می شود، با ماهیت جدید و ساختار تازه، مسئولیت های بیشتری را در تأمین خسارت های مشمول صندوق بر عهده گیرد و پاسخگوی انتظارات تک تک اعضای مجمع عمومی و مردم باشد، به نحوی که حقوق افراد جامعه ضایع نشود و بیت المال نیز هدر نرود.

یادآور می شود، علی جباری کارشناس ارشد مالی و در حال حاضر دانشجوی دکترای مالی است و قبل از این عضو هیات مدیره و معاون اداری مالی شرکت سهامی بیمه ایران بود.

به گزارش روابط عمومی صندوق تامین خسارتهای بدنی، در ادامه این نشست پاریزی معاون امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز ضمن تبیین جایگاه صندوق و اهمیت ارتقاء جایگاه و بهینه سازی فرآیندهای عملیاتی، توصیه های لازم را در جهت افزایش رضایت مشمولین صندوق ارائه نمودند.

در پایان جلسه حکم جباری که از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی علی طیب نیا صادر شده بود، توسط رئیس کل بیمه مرکزی تسلیم وی شد.

 

انتهای پیام

 


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=38163
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

علی جباری مدیر عامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی شد
علی جباری مدیر عامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی شد
علی جباری مدیر عامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی شد
علی جباری مدیر عامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی شد
علی جباری مدیر عامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی شد