هر “لایک” که کاربران فیس‌بوک نثار صفحات برندهای تجاری کنند، معادل ۱۷۴ دلار و ۱۷ سنت ارزش دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پول پرس به نقل از پی‌سی ورلد، شرکت سینکاپس در تازه‌ترین بررسی خود اعلام کرده است که ارزش هر لایک در صفحه فیس بوک برندهای تجاری ۱۷۴ دلار و ۱۷ سنت است که نسبت به سال ۲۰۱۰ افزایش ۲۸ درصدی نشان می‌دهد.

این شرکت برای انجام بررسی خود از بیش از دو هزار کاربر شبکه اجتماعی که صفحه یکی از برندهای تجاری را لایک کرده‌اند، نظرسنجی کرده است.

سینکاپس در بررسی خود برای مشخص کردن ارزش هر لایک فیس بوکی، فاکتورهایی همچون هزینه محصولات، وفاداری مشتریان، ارزش رسانه، هزینه‌های خرید و غیره را مد نظر قرار داده است.

بر این اساس کاربران شبکه‌ اجتماعی فیس بوک برای برندهایی که در این شبکه اجتماعی صفحه‌شان را لایک کرده‌اند بیش از برندهای دیگر هزینه می‌کنند و به آن وفادارتر هستند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=3774
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

هر “لایک” فیس بوک ۱۷۴ دلار ارزش دارد!
هر “لایک” فیس بوک ۱۷۴ دلار ارزش دارد!
هر “لایک” فیس بوک ۱۷۴ دلار ارزش دارد!
هر “لایک” فیس بوک ۱۷۴ دلار ارزش دارد!
هر “لایک” فیس بوک ۱۷۴ دلار ارزش دارد!
هر “لایک” فیس بوک ۱۷۴ دلار ارزش دارد!
هر “لایک” فیس بوک ۱۷۴ دلار ارزش دارد!